Dan geel!!!
Iets te flashy ik vond mn GA-900 1A9 en GA-900GC-7A
al vrij opvallend maar ik had ze niet weg moeten doen verdorie.
Ooooh, die zwart/gele.
Blits ding he haha. Echt een fijn horloge, zat lekker en zag er ook goed uit ik zag er laatst 1 te koop staan voor 175 maar dat vind ik sowieso 100 teveel.
Deze kocht ik een paar maanden geleden hier op het forum en van dragen kwam het niet. Ik vond het echt een wat meer herfstige kleur, met dat wat donkere mosterdgeel en bruin.
Nou… vandaag een uitstekende kans op die hypothese te testen en dat klopt. Hij is echt perfect voor druilerige dagen.
Ik heb de G-Shock GA-900E-1A3 in de collectie
Super leuk met de verwisselbare fluo band…
Jullie dagen wel mensen uit zo. Lijkt me wel grappig als hierna leden zoals Astro hun meest exotische bling bling fluor g-shocks foto’s posten uit hun verzameling
Van die mod-knallers enz
Doe dan! (Ik heb er geen)
Echt rete cool yes
Die band knalt aardig ja draag je de 900 wel eens ?
Nog nooit gedragen, steekt mooi in de doos
…
Had die eigenlijk gekocht, omdat hij in een iets mooiere verpakking zat en het model nog niet in de collectie had…
Heb je de g-5600sfj-9 Surfrider ook? Ik vind die echt super mooi maar bestellen in Japan gaat me iets te ver. Ik wacht nou maar op de
GW-BX5600, eindelijk de dagen voluit.
Ik denk trouwens dat ie veel eerder komt dan gedacht (hoop ik)
Die heb ik niet…
Staat voorlopig niet op m’n radar
Op zich is bestellen in Japan niet zo spannend hoor…
Heb ik al regelmatig gedaan…
Maar heb je al eens gehoord bij de lokale dealers/juweliers?
Ze kunnen via de groothandel misschien iets regelen?
Zo heb ik m’n “ring” watch te pakken gekregen…
Invoerder van Casio/g-shock België gecontacteerd, en die stuurde me door naar de lokale juwelier om hem via daar te bestellen en op te halen
Is vaak een goeie reden om een horloge aan te schaffen
Thx. Schijnt dat die GW-BX5600 al te koop is in Thailand, maar ik denk dat ie rond november komt in Europa (schat ik) met mip lcd he
Zijn hier de kijkhoeken dan wel van opgelost?
Ja sorry ik heb drie g shocks en ik heb nog nooit last gehad van kijkhoeken, ik heb het onderzocht door m neer te leggen, en inderdaad gebukt onder een hoek van 50° zie je 8888, dat was me nog nooit opgevallen aan mn pols nee, niet onaardig bedoeld hoor…
Ik heb ook drie G-Shocks, maar alle Solars heb ik om die reden verkocht. Het is een keuze van Casio qua schermpositie, want op de rechter pols is het geen probleem.
He? Ik draag al mijn horloges altijd links, nooit geen last van gehad op links
Ik ben links, ik draag ze links, heb 3 solar en ik zou het ook niet weten wat ze bedoelen