Ik doe de zwarte 2100 vandaag ![]()
Ik denk a la 5000u
Die Bluetooth verbinding zie ik niet als een toegevoegde waarde. Wat kan je er nou echt mee wat het horloge beter maakt? Juist de reden waarom ik mijn GW-5000U er bij pak is dat deze geen connectiviteit heeft met mijn telefoon. Ik ben blij met de robuustheid, simpliciteit en functionaliteit. Mis de bluetooth connectie absoluut niet, anders pak ik mijn Garmin Fenix wel. Mis ik een belangrijk pluspunt door Bluetooth?
Dankzij de verbinding met Bluetooth® v4.0 zijn er voor de smartphone veel nuttige mogelijkheden en functies, zoals Phone Finder, waarschuwing als de verbinding wordt verbroken, automatisch correcte tijd en nog veel meer.
Mijn mening: Casio luistert wel degelijk naar de kritiek van zijn fanbase in het buitenland MB6 werkt in Turkije niet, Japan niet, Noord Amerika enz, als ik op Texel ben hapert het ook. Daarom hebben ze waarschijnlijk voor Bluetooth gekozen. En MIP is ook leuk, maar niet zonder Tough Solar.
De GW-BX5600 tikt alle boxes, niet voor alleen Nederland, maar voor alle landen. Vind ik.
Dat wist ik niet, maar nu wel. ![]()
Weet je dat zeker? In Japan zijn er zelfs 2 stations.
Je kunt volgens mij een tijd-en-locatiepin opslaan met Bluetooth in de Casio-app, met een druk op de knop van het horloge. En inderdaad wat @SwissMilMan zegt de tijd is super makkelijk te pairen. Beter dan multiband radiocontrolled eigenlijk.
Dat waren de enige features die ik wel erg handig vond bij m’n casioak.
Ik denk een tikkeltje goedkoper, niet heul veul.
Dat vind ik ook wel een puntje, ik denk niet dat ik de Bluetooth ga gebruiken mocht ik het horloge aanschaffen. Vind het vooral jammer dat het zo aanwezig is op het display van de 1, maak em dan grijs net als bij de 1A1.
Vandaag een splinternieuwe G-9000-1V toegevoegd aan mijn collectie ![]()
Wordt ook gebruikt door de Navy Seals💪
Backlight is ook geweldig!
Hier onder nog een beetje leesvoer samen met de 9052 die ik ook in mijn bezit heb ![]()
![]()
https://www.g-central.com/g-shock-dw-9052-and-g-9000-watches-are-also-used-by-navy-seals/
Heel vet , gefeliciteerd
.
Ik ben er zelf ook zo’n beetje wel uit welke Mudmaster ik wil proberen , wil er wel 1 met een gekleurde band .
Volgens mij kun je de banden van een Mudmaster ook wisselen, weet jij dat @MPK ?
Dank je wel @FRank71
Dit model heb ik ook meerdere keren in de hand gehad en om de pols en dit bljft echt een hele gave maar als ik dan toch mocht kiezen dan zou ik voor deze gaan maar naar mijn weten bijna overal uitverkocht of je moet in Japan gaan shoppen daar zijn nog wel te koop. Ik doe ff een foto erbij en modelnummer👇
Oeh , ja die is ook heeel gaaf … zal eens kijken , dacht dat ik er al uit was ![]()
Ja ik weet het! Wat een hobby he😅
Zie er nu eentje staan zal je de link ff plaatsen en nee ik maar geen reclame mensen…
Het blijft altijd door gaan maar dat maakt het ook leuk en ik haal er veel voldoening uit👌
Had hem al gezien bij Kish , maar helaas uitverkocht
zo’n beetje overal uitverkocht inderdaad.
Maar je kunt hem toch in de winkelwagen leggen? Dan moet Kish maar is ff de website gaan updaten…
Ja ik was er al bang voor maar volgens mij is het geen LE?
Je kunt de bandjes verwisselen, maar behoud dezelfde modelreferenties.
Ik heb destijds een MTG B1000-bandje voor een MTG B2000 geprobeerd, maar die paste helemaal niet.
Voor de GWG-B1000EC-1A zou ik ook overwegen om te importeren uit Japan, op Chrono24, voor 550+ import, ongeveer 700e, anders misschien in Spanje
Oei,
Mooi ding zeg!
Geniet ervan.