Dank je wel voor je reactie👍
Dat ga ik zeker doen! Heb nu bijna mijn Navy Seal collectie compleet😎
Dank je wel voor je reactie👍
Dat ga ik zeker doen! Heb nu bijna mijn Navy Seal collectie compleet😎
Mijn dagelijkse beater, als ik op de elektrische fiets zit, aan het klussen of gewoon niet zo voorzichtig wil doen.
Heeft al heel wat vakanties op de camping meegemaakt en heel wat zwembaden gezien.
Ja joh, hele serie.
Gaaf zeg!
En zo hoort het
Een beater kan ook leuk zijn!
Bijna ik mis de DW-6900 nog maar dat komt wel goed.
Dank heren🙏
Met tips komen we een heel eind😎
Heel tof ![]()
Die rechtsonder heb ik in 1994 nieuw gekocht toen ik militaire dienst in ging.
De zomer erna met een flinke winst verkocht aan de broer van de eigenaar van een Griekse strandtent op Kos.
Toen blij, nu zou ik willen dat ik hem gehouden had.
Weet ook niet wat ik ervoor in de plaats terug heb gekocht?
Vandaag grote zolder, huis en garage opruiming.
Dus de 2100-1AER mag (moet!) weer om.
Kat is het ermee eens!
Ik vraag me nog vaak af welke ik allemaal heb gehad tijdens mijn tijd bij Defensie. Ik heb er 3 of 4 gehad. Sowieso een GA-100, die gebruik ik nu als klusCasio maar ik kan me niet herinneren welke nog meer. Het enige wat ik weet dat de knop voor het lampie op dezelfde plek zat als de 9052 maar goed zo zijn er nog 123456 modellen met de knop op dezelfde plek ![]()
Net even oude fotoalbum opgezocht.
November 1994 gekocht voor fl.199 en verkocht in juli 1995 voor, omgerekend, fl.210 aan Drachmen.
Ik vermoed dat het geld toen ook snel is uitgegeven…![]()
Dit zijn de 3 minst slechte foto’s van een oude foto die ik ervan kon maken.
Jij hebt tenminste nog fotos
ik moet ff zoeken naar een foto waar ik in de Afghaanse bergen sta, er is kans dat ik er opsta met mn horloge ![]()
Heb er nog even een mailtje naar Kish aan gewaagd, maar helaas ![]()
Heb geen zin om via import te kopen dus dan bestel ik deze maar
Kan altijd nog voor een extra zwarte band kijken…of een gele voor de zomer ![]()
Tijdens het rommelen in mijn lade kast, kwam ik plots nog een vintage G-Shock tegen. Deze had ik puber om de pols.Ondertussen de batterij vervangen, alleen nog even het glaasje aan de binnenkant zal ik nog moeten afstoffen… en hoppla, klaar voor een tweede leven.
Grappig hoe zo’n stukje plastic en staal je meteen terug kan katapulteren naar schoolpleinen, cassettebandjes en zakgeld dat linea recta naar horloges ging. ![]()
Wie heeft er ook nog zo’n oude vriend in de la liggen ?
![]()
Ik twijfel een beetje of dit wel een echte is ![]()
Wel tof om je oude horloge uit je jeugd terug te vinden ![]()
Is een Belgische G-Shock ![]()
En praktisch ![]()