Ja, dat dacht ik ook als ik hem terug zag, heb ik die echt nog ? Dus ja, hij is echt geen aliexpress.
![]()
Er staat geen CASIO op, zoals G-Shock’s hebben
Maar het ding werkt na jaren nog, daar is ook wat voor te zeggen ![]()
Dat was een goeie aankoop!!
Tja…dat zijn keuzes wat je toendertijd gemaakt hebt.
Dat snap ik heel goed! Ze zijn bijna niet meer te vinden, zeer schaars en als je ze vindt dan vragen ze de hoofdprijs…in mijn beleving is de DW-6600 enorm in prijs gestegen door de film Amercian Sniper ![]()
Ik draag hem nog steeds met trots , deze komt uit Japan ![]()
![]()
![]()
Als jij het niet weet dan weet ik het al helemaal niet😂
Ik was hier al bang voor masr toch netjes dat je het nu zwart op wit hebt👍
Tja dat zijn keuzes, als ik in jou schoenen stond deed ik dat wel maar zie dat je de bestel knop al hebt indrukt😎
Gefeliciteerd!! Deze is ook heel gaaf en je kunt idd wissel qua banden.
Eens! Laat het wachten nu maar beginnen. Zo te horen ben jij er klaar voor👌

Deze 6900 heb ik al 20 jaar, als het niet meer is. Nog lang voordat ik bij HF kwam. Ondertussen is de bezel vervangen en de batterij 3 keer, dus ik ben niet helemaal zeker wat de WR betreft. Maar daar heb ik de nieuwe G square voor ![]()
Daar hoef je niet aan te twijfelen. Dit is van de tijd dat de Afrikaanse medemens op het strand voor AliExpres speelde.
@FRank71 wanneer verwacht je hem?
Dit is mij grootste horloge uit mijn G-shock collectie the Frogman D1000😎
Ik ben er ook al een tijdje naar aan het zoeken op Ebay.
Wat is dat ‘schaduwlogo’ wat je in de display ziet? Dat zie ik bij bijna alle modellen op Ebay?
Er stond ’ voor 4 uur besteld , vandaag verzonden ’
Heb hem om half 2 besteld dus ![]()
Dit is en blijft een beest! Zo gaaf die kleur combi ![]()
Dit blijft een mooie! Kleurencombi staat ook perfect en de GWF-D1000 serie blijft de beste in de Frogman serie vind ik
Heel gaaf dat je hem nog steeds hebt! ![]()
Die band, is dat van een ouder model square?
Dat schaduwlogo is de Rode G voor zover mij bekend is als je Hell week had voltooid( zwaarste training) dan werdt je uitgerust met een DW-6600 met de schaduw in het display. Hier wordt het nog eens bevestigd.
Navy seals/SAS dragen/droegen de DW-6600 maar aangezien de DW-6600 uit productie is, voeren nu de DW-6900 en DW9052 de boventoon in de GWOT😎
Niks meer aan toe te voegen😎
Helemaal mee eens! De A1000 is mooi maar lang niet zo uitgebreid qua functies als de D1000 serie, A1000 heeft GEEN DIEPTEMETER/COMPASS/ ENZ…en welke ik heb is een LE welke uitgevoerd is in Antartica.
Nee, dit is nog de originele 6900 band. Vreemd genoeg nog in topconditie. De bezel daarentegen was behoorlijk beschadigd, gescheurd en viel in stukken uit elkaar. Vandaar de nieuwe bezel die er ondertussen ook al weer een jaar of 7 opzit.
Dit is mijn square met bullbar en certified for space travel ![]()
![]()
Klopt helemaal. Die A1000 draagt wel fijner en lichter door die Carbon case, maar Casio heeft afgelopen jaren wel bezuinigd op functies lijkt wel
Kwam dit tegen, CASIO from the future.
https://www.youtube.com/shorts/WAxh4fPIYZM?feature=share
Weliswaar geen G, maar ik zou er geen nee tegen zeggen ![]()
Nice!!! Spannend😎
Ben heel benieuwd naar jou foto’s!