G-Shock only V

Ik heb de G-Shock GA-900E-1A3 in de collectie :innocent:

Super leuk met de verwisselbare fluo band…

Jullie dagen wel mensen uit zo. Lijkt me wel grappig als hierna leden zoals Astro hun meest exotische bling bling fluor g-shocks foto’s posten uit hun verzameling :stuck_out_tongue:
Van die mod-knallers enz :slight_smile:
Doe dan! (Ik heb er geen)

Echt rete cool yes

1 like

Die band knalt aardig ja :smile: draag je de 900 wel eens ?

Nog nooit gedragen, steekt mooi in de doos :blush: :innocent:…
Had die eigenlijk gekocht, omdat hij in een iets mooiere verpakking zat en het model nog niet in de collectie had… :blush:

1 like

Heb je de g-5600sfj-9 Surfrider ook? Ik vind die echt super mooi maar bestellen in Japan gaat me iets te ver. Ik wacht nou maar op de
GW-BX5600, eindelijk de dagen voluit.
Ik denk trouwens dat ie veel eerder komt dan gedacht (hoop ik)

Die heb ik niet…
Staat voorlopig niet op m’n radar :blush:

Op zich is bestellen in Japan niet zo spannend hoor…
Heb ik al regelmatig gedaan…

Maar heb je al eens gehoord bij de lokale dealers/juweliers?
Ze kunnen via de groothandel misschien iets regelen?
Zo heb ik m’n ā€œringā€ watch te pakken gekregen…
Invoerder van Casio/g-shock Belgiƫ gecontacteerd, en die stuurde me door naar de lokale juwelier om hem via daar te bestellen en op te halen :wink:

2 likes

Is vaak een goeie reden om een horloge aan te schaffen :smile:

Thx. Schijnt dat die GW-BX5600 al te koop is in Thailand, maar ik denk dat ie rond november komt in Europa (schat ik) met mip lcd he

1 like

Zijn hier de kijkhoeken dan wel van opgelost?

Ja sorry ik heb drie g shocks en ik heb nog nooit last gehad van kijkhoeken, ik heb het onderzocht door m neer te leggen, en inderdaad gebukt onder een hoek van 50° zie je 8888, dat was me nog nooit opgevallen aan mn pols nee, niet onaardig bedoeld hoor…

Ik heb ook drie G-Shocks, maar alle Solars heb ik om die reden verkocht. Het is een keuze van Casio qua schermpositie, want op de rechter pols is het geen probleem.

1 like

He? Ik draag al mijn horloges altijd links, nooit geen last van gehad op links :thinking:

Ik ben links, ik draag ze links, heb 3 solar en ik zou het ook niet weten wat ze bedoelen

GW-BX5600-1 & GW-BX5600-1A1 (neg) {leaked}