G-Shock only V

Denk dat je gelijk hebt, heb hier zoveel doosjes staan van G shock.

1 like

Volgens de G-Shock catalogus zit de GM-2110-2BER in een stalen kast met staal bracelet:

2 likes

GA-2100BM-7A2 it is zegt Casio. Leuke wijzerplaat, zomers :ok_hand:t2:

1 like

Mijn schatting na onderzoek op internet zegt November 2025.

1 like

Klop, en het staat ook op de achterzijde.
Maar wat zeker is, het is geen mod.

1 like

12 likes

F*ck!
2x onder een jas gedragen op de motor, gelijk de bezel kaal :grimacing:
Normaal draag ik wit niet onder truien etc omdat ik weet dat de bezel dan kan verkleuren maar man, 2x even onder een jas gehad :smiling_face_with_tear:

Dat wordt dan maar weer wisselen naar zwart

6 likes

Jelly en wit zijn gewoon shit :innocent:

1 like

Ja dat blijkt :confused:
Maar maakt niet uit, genoeg keuze in de kist :grin:

En een nieuwe bezel kost ook niet heel de wereld.

1 like

14 likes

Ja das shit.

Krijg je het er niet “afgepoetst?

Of is het echt al verkleurd?

Dat is 'G-Shock patina. Bij de zwarte uitvoering gaan de randjes glimmen bijv. Ik vind het juist wel wat hebben :sunglasses:

1 like

Nee nog niet gepoets, het lijkt alsof het witte eraf gesleten is, jas was zwart dus het is niet van het afgeven van de jas zelf.

Ach het is wat het is, ik wist dat het wit snel vies zou worden, zelf zo dom geweest een jas eroverheen te doen :face_with_peeking_eye: :sweat_smile:

Ach het zijn gebruiksvoorwerpen toch :+1:

1 like

Poah ik wil geen witte meer vanaf nu… Jammer man !

1 like

Dan geel!!!

:heart_eyes:

7 likes

Iets te flashy :smile: ik vond mn GA-900 1A9 en GA-900GC-7A :arrow_down: al vrij opvallend maar ik had ze niet weg moeten doen verdorie.

7 likes

Ooooh, die zwart/gele. :star_struck:

2 likes

Blits ding he haha. Echt een fijn horloge, zat lekker en zag er ook goed uit :muscle:t2: ik zag er laatst 1 te koop staan voor 175 maar dat vind ik sowieso 100 teveel.

1 like

:rofl:

Deze kocht ik een paar maanden geleden hier op het forum en van dragen kwam het niet. Ik vond het echt een wat meer herfstige kleur, met dat wat donkere mosterdgeel en bruin.
Nou… vandaag een uitstekende kans op die hypothese te testen en dat klopt. Hij is echt perfect voor druilerige dagen.

13 likes