G-Shock only III (Deel 3)

Dat is enorm overdreven. Zie de geplaatste foto’s hierboven van horloges in m’n eigen handen gehad i.p.v. een filmpje gekeken.
Voor mij geen solar G-Shock meer in ieder geval.

Foto’s lijken correct te zijn…
Moest ik het zelf nog niet hebben, zou ik een bod overwegen…

Enkel 1 maaaar…
Foto van de voorkant van de handleidingen zou ik wel opvragen…
Is mijn enige twijfelgeval, of het al dan niet een echte manga is…
Maar op de voorkant, doosje en achterkant lijkt het echt legit te zijn…

1 like

Ja eens, het ziet er best wel goed uit. Al lees ik wel op andere fora verhalen over dat ze foto’s van echte horloges en doosjes maken en vervolgens een (super)clone opsturen.

Maargoed zelf geen ervaring met Vinted. Ik laat alleen een horloge versturen bij iemand die ik vertrouw (zoals bijvoorbeeld van Jaap hier 2 horloges heb laten versturen) maar normaliter haal ik ze op.

Hmmm, da’s wat jammer. Ach, wellicht dan maar bij de 5610 blijven of een 5600 halen. De 5600 vind ik ook wel erg tof.

5 likes

Supervet!!!

1 like

Die is zeker tof, heel leuk horloge :+1:t2:

15 likes

@amazon.com moet je maar eens kijken.$49.88

Ja las het al in sommige reviews vooral die Fox Fire

15 likes

Gisteravond mijn nieuwste aanwinst helemaal schoon gemaakt. Als PostNl meewerkt, kan ik vanavond de GX-56 op staal laten zien!

12 likes

Alvast een verjaardagscadeautje.
1 van de laatste GW-6900-1JF’es. Draagt heerlijk alleen is het wel even wennen aan de standaard resin band (ben die van een GW-5000-1JF gewend).

13 likes

G shock the best a man can get! :grin::grin:

19 likes

20 likes

De GW-5000 band past er perfect op, had ik zelf ook :ok_hand: zeker een aanrader!

1 like

Dikke skyline :smile: Utreg ?

1 like

Jij mag niet meer raden :smiley: !
Met zon nog mooier

1 like

Graadt van Roggeweg Belastingdienstkantoor of SVB stop-de-tijd-geen-joker

2 likes

:tada: :tada: :tada:

Haha :smile: ik dacht iets te herkennen, vandaag nog bij de Croeselaan, graad van roggeweg geweest. Mooie zandvlakte , wat komt er te staan ?