G-Shock only III (Deel 3)

Rabobank, Belastingdienst en dat witte hoge is een verzamelgebouw met van alles en nog wat :smile:

Grappig, kleine wereld dan toch eigenlijk he. En dat in één topic.

Ik moest even Googlen maar ik lees kantoren + woningen. Die vlakte is in elk geval groot zat…

Goed om te horen dat dat kan. Ik draag de GW-5000 nu op een combi v2 en heb dus een band over van de GW-5000 :wink:

Nu een paar dagen in het bezit, maar kan zeggen Gshock heeft er een fan bij😁
Ik begrijp eindelijk de enthousiaste reviews.

Ik dacht dat het een heel lomp ding zou zijn maar dat valt met de 5610u echt reuze mee.
Daarnaast vond ik hem in het echt ook mooier dan ik had verwacht👌

Hier gaan we nog veel plezier van hebben​:+1::+1:

22 likes

Congrats kerel en veel plezier!

2 likes

Klopt helemaal, kan aardig wat gebouwd worden. Einde uitzicht over een paar jaar. Jammer !

Hij is binnen → blij, blij, blij. :tada::slightly_smiling_face:

23 likes

Lekker Papi, geniet van deze aanwinst!

1 like

Al volop bezig, thanks! :pray::+1:

1 like

Hij staat je goed :heart_eyes:

1 like

Thanks, erg tof en deze heeft een heel eigen charme. :smiling_face_with_three_hearts:

Nog even een fotootje “old skool vs modern”. :slightly_smiling_face:

Straks maar eens rustig instellen… :smiling_face:

18 likes

Laatste bakkie van vandaag en dan weekend vieren :smile::tada:

16 likes

Nou mensen dit moet wel een heel zeldzaam exemplaar zijn. Casio MT-G met automaat…

1 like

Deze wil ik ook nog eens toevoegen aan de collectie.

Gaaf ding!

1 like

Leuk voor de zomer

12 likes

Proficiat met je NA!

Ja… Dat is het neveneffect…
Benieuwd naar je volgende G-Shock :joy:

2 likes

Zoals de meesten hier wel weten, ben ik nu ergens ongeveer 1.5 jaar bezig met G-Shocks. Er is al van alles hier geweest, analoog, digitaal, rond, square, resin, staal, maar toen ik net begon was ik er al over uit–> een G-Shock op mijn 20cm pols moet gigantisch zijn!!! Ik heb de 5600 serie meerdere keren geprobeerd, de GBD-800 en ga zo maar door…

Uiteindelijk bleef 1 type in mijn hoofd spoken: de GX-56. Ik heb er 4 tegelijk gehad, maar ze bleven niet…

Die kunststof band… Zit te stijf en staat mij niet. Het ontwerp is fantastisch! Dus schoot het toen al door mijn hoofd, wat als je een GX-56 op staal zet???

Vandaag kan ik eindelijk het eindresultaat laten zien en ja → dit is wat ik wil… De looks van een gmw-b5000 met het formaat van een tank. En dan nog subtiel afgewerkt ook nog…

18 likes

Het is kennelijk wel hard gegaan met die koopjes bij Zalando die hier eerder werden gepromoot

5 likes

Mijn dagelijkse doe-alsof-ik-werk gshock :wink:

15 likes

Wees er gauw bij @ESmilde, de GX-56TU discontinued from now. Heb je sowieso een collectorsitem :smile:

2 likes