G-Shock only III (Deel 3)

Waar nog te krijgen?

Chrono, Japan en misschien Amazon nog ?

1 like

Hij is echt heel mooi ( het uurwerk dan ), maar ik denk dat ik gewoon eerst even genoegen ga nemen met mijn negatieve uurwerk. Wie weet komt er nog wel een keer iets op mijn pad. Wel heel erg bedankt voor het meedenken!

1 like

Ergens snap ik “automaat” wel een beetje bij een G-Shock met MB6 en bluetooth op zonne-energie.

Die doet na de eerste keer goed instellen alles helemaal automagisch.
Bij een automaat zoals we die hier kennen moet je bewegen, opwinden, datum en tijd eens in de paar dagen controleren en op tijd zetten etc. Dat is meer een echt “handmatigje” ipv een “automaat”.

Wat een tank van een G-shock, heel gaaf! :smiley:

Dat Casio hier zelf nog niet mee gekomen is :+1:

1 like

Dik aankleden vanavond. Plek teruggekocht in vak 122 en zit dus weer op een koud stoeltje :smiley:

10 likes

Poah zeker dik aankleden ! Wij hebben stoeltjes in 129 en ik neem een dekentje mee :crazy_face: Straks ff een horloge uitzoeken voor tijdens de wedstrijd :ok_hand:t2:

1 like

Noodgedwongen door de vakkensluiting op de Vak-P tribune zeker. Eens van de andere kant bekijken kan geen kwaad, misschien wen je er nog wel aan :wink: Voordeel: bokbier verkrijgbaar bij het middelste horecapunt in de gracht, of is dat aan de overkant ook zo?! :goat:

Bescheiden NA bij Zalando gekocht als valentijnscadeau van mijn lief

13 likes

Hoppa. Bokbier in de Hatrans geloof ik :beers: Fijne wedstrijd, ik stap opt fietsje :cold_face:

Dat ja idd haha. Ooit kom ik wel op de lange zijde met mn vrienden :smile:

8 likes

Winst !! :beers::tada:

1 like

Het is een mooie dag om lekker op stap te gaan :slight_smile:

13 likes

Fijn weekend

16 likes

Leg hem eens naast een ‘normaal’ horloge dan wil ik wel eens zien wat voor dikkerd dit is :smile:

Morning !

NWA :smiling_face:

Leuke combo

10 likes

Fijn weekend!

19 likes

Fijn weekend G-Shockers !

13 likes

Fijn weekeinde all! :tada:

15 likes

Oh ? Watskebeurt ?

Ben door een onoplettend iemand aangereden en heb daardoor mijn been/enkel op 2 plaatsen lelijk gebroken :expressionless:
Kan geen kant op, wordt aankomende week geopereerd.

Dus ja ik voel me momenteel erg opgesloten en extreem beperkt.

Ben helemaal niet van de hulp vragen aan andere, kan altijd alles zelf maar nu… man man man

13 likes