G-Shock only III (Deel 3)

Jazeker :+1:

13 likes

Met dank aan @coffeecup hier ook. :slightly_smiling_face: Erg leuk horloge met een lekkere old vibe. :tada:

15 likes

De DW5600E vandaag om. Ik kwam vanmorgen op mn werk en het scherm stond op een soort powersave mode, toen ik op een pusher duwde kwam de tijd tevoorschijn :face_with_monocle: maar deze dingen hebben geen PS-mode toch ?

12 likes

En de kinderen zijn vanmiddag lekker bezig terwijl papa bezig is om zijn horloges te poetsen!

13 likes

Goedemiddag!

15 likes

Goudenmiddag !

3 likes

Ik dacht altijd dat alleen de solar modellen dit hadden, omdat die de hoeveelheid licht kunnen detecteren.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ga vandaag ook voor goud.

19 likes

Ja, zeg het maar, ik vond het raar. Misschien dat de batterij tegen het einde loopt en daardoor in zo’n soort modus gaat. Ik zal hem nog eens een tijdje op een donkere plek leggen, kijken wat ie doet.

1 like

Enigszins gehavende weekend beater en fitness horloge, blijft een heerlijk ding!

12 likes

Na 7 jaar ook weer een G-shock in the house.
Deze gave Rangeman kon ik niet weerstaan!
Wat een kleur, wat een feest om de pols. :star_struck:
Ding zit vol met gadgets, makelijk via de app in te stellen ook. En draagt ook nog is super comfortabel voor zo’n grote kladzer.

18 likes

NA, een GW-9400Y Rangeman! Als aanvulling op enkele (:face_with_hand_over_mouth:) squares, een casioak, een GAW-100, een G-7300 en een GW-6900, was het tijd voor een Master-of-G model. Eens kijken of ik aan het formaat kan wennen. Aan de kleur en functies zal het niet liggen!

20 likes

Hij is echt heel mooi!!! Is het de GPR H-1000-9?

1 like

Dat begrijp ik, smullen hoor. :star_struck: Gefeliciteerd en laat de zomer maar komen! :sunny::tada:

1 like

Die is zeker niet te groot :slight_smile: Op mijn pols zou deze zelfs vrij klein ogen.

Kek kleurtje!!! :partying_face:

1 like

16 likes

Die van mij is onderweg!:grin:

Mogguh Shockers :wave:t2::sunny:

16 likes

Ja dat is hem!
Thanks!

Had de zwarte en de met limegroene band ook nog even gepolst, maar deze had het meest wauw effect. :star_struck:

@ThaPapper Zo is het, thanks! :facepunch:t2:

2 likes

Is dat je actuele aandelenkoers?
Handige functie :joy:

Lijkt die van mij wel… (kl*te Trump) :unamused:

11 likes