G-Shock only III (Deel 3)

Ik heb dezelfde en ik vindt dit de beste G-Shock ooit.
Vroeger had ik ook een Rangeman maar die had ik verkocht. Miste hem toch en een paar jaar geleden deze terug gekocht.
Echt een fijne G-Shock waar je geen spijt van krijgt. Op de foto lijkt hij idd wat groot maar dat valt in het echt reuze mee.

1 like

Haha, I feel your pain. Bij mij hetzelfde, deze rangeman kon er nog net vanaf :rofl:

1 like

Ach ja, ik beleg alleen geld wat ik kan missen en gelukkig zijn het aandelen en geen opties :grimacing:

Gaat vanzelf weer omhoog, duurt nu alleen even wat langer :+1:

1 like

Hier hetzelfde, geleerd van mijn wijze vader: geen geld beleggen dat je niet kunt missen…

1 like

Mee eens !
Zowat alles klopt aan deze G vind ik. Van prijs tot functionaliteit.
… Totdat de toren in Mainflingen (Duitsland) ermee ophoud :face_with_diagonal_mouth: Dat zou jammer zijn.

10 likes

Stoer ding

1 like

Hoe bevalt de bracelet? Ik heb zelf de Frogman Poison Toad op rubber en kan een originele bracelet kopen voor ongeveer €200. Is die het waard?

1 like

Heyuhhh, waar scoor je die? :slight_smile:

1 like

Heyuhhh die scoor je door een e-mail te sturen naar info@camtech.nl

En dan vragen of ze een band en bezel van een
GW-M5610MD-7 voor je kunnen bestellen.

Als je de tekst op de bezel liever zwart hebt ipv grijs kan je een setje van de GW-M5610MW-7 bestellen.

Ik was vorige jaar € 29 nogwat kwijt incl verzendkosten

2 likes

Ik vind het geweldig. Heb nu zowat al mn G Shocks op bracelet.
Bij deze Frogman zat hij er natuurlijk al origineel op.
Het is echt super comfy.
Persoonlijk vind ik 200 voor een bracelet een beetje teveel.
Het is maatr wat je er voor over hebt. Je gaat iig geen spijt krijgen, denk ik !

1 like

Nog eentje dan. :grin:

9 likes

Zijn er forumleden die dit model in bezit hebben?
(Internet foto)

Ik heb nog even getwijfeld om de zwarte aan te schaffen maar ben uiteindelijk toch voor de 2100 gegaan. Met volle tevredenheid…
(Eigen foto)

6 likes

Vandaag weer 2 stuks in ontvangst mogen nemen…

2de hands Rangeman
Zoals gewoonlijk FF de nodige poetsbeurt geven…

Voor

Na

En dan natuurlijk de nieuwe DW-6900TR-1

:heart_eyes:

Nog maar eens super blij :innocent: :blush:

23 likes

Lekker opgeknapt zo, man!

En een aanwinst, lekker maat!

1 like

Opgeknapt zeg, netjes :ok_hand:

1 like

Iedereen doet aan de Rangeman Donderdag lijkt het.

14 likes

Doe nou niet… :pray::sweat_smile:

1 like

Dank! 200 is idd fors voor een casio band, maar hij gaat op de verlanglijst. Misschien eerst maar eens wat verkopen binnenkort.

1 like

Zit er geen powersafe optie in het menu? Lijkt me ook zinvol bij batterijgevoede horloges. Als het geen solar is heeft ie vast geen licht-sensor dus komt het door het stilliggen.

1 like

Nee dat zit niet in het menu. Ik laat hem nog een weekje liggen, even kijken wat ie doet.

1 like