Vorige week was’ie nog oké zag ik:
Dat heb je goed gezien. Geen idee hoe en waar ik het pinnetje heb verloren
Zo te zien zijn het nog behoorlijk lange schroefjes maar zonder inkeping aan de bovenkant ook lastig in te draaien zonder het juiste gereedschap.
Wauw!!! Dat is pas kleur
Zou het met kleefkauwgom lukken op bv een tx schroevendraaier?
Hoe dan? Zijn toch wel lange boutjes…
Zou ik doen ja.
Wel balen ….
Wellicht maar of hij dan ook goed vast te zetten is, betwijfel ik. Via een dealer maar naar Casio opsturen denk ik. Zag wel dat er een bedrijf in Hazerswoude (Camtech) horloges voor Casio repareert.
Het zijn de 4 schroefjes waarmee de bezel is bevestigd. Ik heb ergens eens gelezen, dat bij de MRG het achterdeksel van de kast moet om de achterkant van die 4 schroefjes te bereiken. Aan die achterkant schijnt een inkeping voor een schroevendraaier te zitten en hij kan dus vanaf die kant los/vast gedraaid worden. Los van dat je een schroefje moet bestellen, zou ik er niet zelf aan beginnen…
Edit; foto gevonden met dank aan WatchUSeek.
Thanks voor de info! Met deze info ga ik er zeker niet zelf aan lopen hannessen.
Gaaf horloge en proficiat met je nieuwe aankoop! Via welke site heb je het horloge besteld? Ik heb 'm namelijk ook een tijdje op m’n verlanglijstje staan
omg weer eens wat anders dan een 5000u ofzo vind mn 5610 al kleurrijk!
Bedankt
Hey lampenkap,
Ik heb de GW6900 ook laats via amazon Amerika besteld. Hoelang duurde de shipping bij jou ?. De GW6900 staat al lang op mijn verlanglijstje
Deze stond te koop toch?
Hij is voor mij te klein, maar ik hoop voor je dat de juiste liefhebber hier meeleest