G-Shock only III (Deel 3)

Dat hoop ik ook, zou tof zijn als hij binnen het forum blijft! Is echt een heel gave uitvoering van de NASA versies, de meest draagbare en praktische als je het mij vraagt.

2 likes

Ben benieuwd naar het verloop

1 like

Ik heb hem vandaag weggebracht bij Camtech. (Officiële reparatieservice voor Casio) Daar wilden zij hem in eerste instantie direct voor mij repareren maar hadden en het juiste onderdeel niet op voorraad en de gehele kast moet ervoor uit elkaar en dat wordt weer gedaan bij Casio in Duitsland. Hij wordt dus opgestuurd. Opzich allemaal prima zolang hij netjes gemaakt wordt. Ik laat het weten als ik hem terug heb!

7 likes

Hey Coen,

Heeft bij mij dik een maand geduurd ook.
De twijfel begon bij mij ook toe te slaan.

Uiteindelijk gewoon netjes geleverd zonder invoer kosten.

:slight_smile:

Ps. Denk dat de GW-6900 samen met mij GW5000u mijn nieuwe favoriet is.

14 likes

Ik ben benieuwd wat de shipping gaat worden. Amazon zegt : “ergens volgende week” dus ik ben benieuwd of ze daar waar aan kunnen maken :sweat_smile:

1 like

GMT+3 idd :beach_umbrella:

1 like

Hoe is de afleesbaarheid van deze? Ik heb hier gelezen dat de kijkhoek van Solar modellen wel tegenvalt, en heb die ervaring zelf ook wel met de 5610u. Wel een tof ding dus benieuwd of het ook wat voor mij zou zijn :grin:

Ja het is wel vergelijkbaar met de afleesbaarheid van de M5610. Vind hetzelf prima afleesbaar.

Wanneer kijk je nou vanaf een bepaalde schuine hoek naar je horloge :slight_smile:

1 like

Ja dat is ook wel zo, je kijkt er niet heel schuin naar… misschien toch maar eens proberen als er één op m’n pad komt :grin:

12 likes

Nu ook weer op voorraad op de NL site. Gelijk maar 3 besteld

5 likes

12 likes

Eindelijk weer eens een dagje vrij :slight_smile:

9 likes

14 likes

Brandfield :heart:

12 likes

Gaaf.

Ook wel eens over getwijfeld.

Ben benieuwd of hij zo mooi zilver blijft, of dat het “slijt”.

11 likes

Had hem gister even op een zwarte band en bezel, maar wit staat hem toch echt beter :ok_hand:

21 likes

17 likes

11 likes