G-Shock only III (Deel 3)

Bijna weekend!!!

8 likes

Dingdong…

Net geleverd in afwachting van de 5000 :heart_eyes:

M’n 2de re-release :innocent:

Echt een fan van het rode lijntje :star_struck:

19 likes

Laatste dagje Lanzarote alweer. :pensive:

20 likes

Uitzicht op Lanzarote vanaf Fuerte-Ventura…

15 likes

Nice ! Wanneer komt de 5000 binnen?

1 like

Heb hem al geruime tijd in pre-order…
Voorlopig verzending op 2 april, maar is al 2x uitgesteld…
Ik hoop enkel dat het effectief geleverd zal worden :blush:

1 like

Ik doe de Parijs mb6

1 like

Hahaha jij zit in Playa Blanca zie ik, wij zitten iets verder. Ook met uitzicht op FV. :sweat_smile:

8 likes

Prettig weekend! :beers:

12 likes

Geniet ervan :+1:

Foto van vorige week.

12 likes

Ik hoop het ook voor je :+1:t2:

1 like

Past dat ding? Ik had een baby g gekocht maar die band was te kort! Mn moeder heeft m nu (5650-7er)

Ben je toe aan weekend?

2 likes

Dankzij @Hans82 vandaag weer een GX-56 er bij gekregen met extra metalen bezel.

Thanks voor de tip! Ik ben er blij mee :slight_smile:

11 likes

Als mijn arm ooit dikker wordt klats ik die om

1 like

Gaaf ding man ! Is het wat je had verwacht ja ? Ik dacht dat de band ook van metaal was maar zo te zien niet. Geen dank iig en veel plezier ermee :smile::ok_hand:t2:

Ik heb m’n GA-100 vandaag omgehad bij het klussen. Batterij vervangen en ‘schoongemaakt’ en hoop dat ie nog een paar jaar in leven blijft. Kheb em onderhand al een hele tijd :muscle:t2:

7 likes

Ik zal hem vanavond eens testen in de kroeg… Vanmiddag al even schoon gemaakt, morgen even de grote schoonmaak ( bier en alle andere drankjes :slight_smile: )

De band is inderdaad van kunststof, maar de bezel alleen was de aanschafprijs al waard. Het originele horloge twv 100 euro kreeg ik er dus gratis bij :slight_smile: De band kan ik altijd nog los kopen :slight_smile:

1 like

Proost alvast :smile:

Had de verkoper nog een goeie reden waarom hij deze in de verkoop deed ? Of zal hij niet weten/zal het hem niet interesseren wat hij wegdoet :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik heb geen flauw idee. De band zit wel wat glimmend residu op. Gelukkig heb ik nog een complete set liggen van de zilverkleurige versie, dus ik kan de band morgen zo overzetten… Hij sprong in 4 uur tijd van 80 euro naar 50 euro, wie ben ik dan om nee te zeggen??? Laat die ruil dan maar zitten, vriend… Shut up and take my money!!!

1 like

Goeie koop dus :smile:

2 likes