G-Shock only III (Deel 3)

Ondanks dat de zwarte gisteravond prima door de kroegenavond heen is gekomen, vandaag toch weer gekozen voor de zilverkleurige versie. Dat ik hier 1.5 jaar mee heb gewacht, kan ik nog steeds niet verklaren!

10 likes

Fijne avond all. :tada:

27 likes

Ik ga deze eens proberen als werkhorloge. De band voel je bijna niet zitten :slight_smile:

11 likes

Daarmee kun je wel tegen een stelling aanrossen bij de Gamma :smile: is deze goed af te lezen ?

1 like

14 likes

GSTS100D-1A4

9 likes

18 likes

Aflezen is een groot woord. Ik noem het eerder ontcijferen :rofl:

Maar ik heb de automatische verlichting aangezet, dus het wordt wel iets beter. Alleen moet je je pols dan weer precies zo omhoog doen, anders doet ie het niet… Misschien toch maar eens proberen 1 om te bouwen naar positief display :slight_smile:

En het moet natuurlijk weer helemaal anders… :face_with_peeking_eye:

Volledig titanium met saffier en rubber en het draagt heerlijk licht en comfortabel. :ok_hand: Zou het nu dan eindelijk eens klaar zijn? :sweat_smile:

17 likes

Voor de mensen die staan te trappelen op de re-stock van de DW-5000R bij Casio:
Juwelier de Haas in Hoofddorp heeft er nog 3 liggen. Zojuist van de eigenaar zelf vernomen, dus first come first serve :slight_smile: . Geen webshop dus gewoon even mailen of bellen!

10 likes

Bestaat er een G-shock met normale cijfers rondom op de plaat ipv markers? Kan er nergens een vinden…

:green_heart:

9 likes

3, 6, 9, 12 wel:

Edit
Ook met 2, 4, 6, 8, 10 en 12:

10 likes

11 likes

10 likes

Super zeg! :star_struck:

1 like

Wat een mooie uitvoering dit, heel gaaf!!
:+1:

1 like

Dankje!

21 likes

De klatser van vandaag

15 likes