Ah cool! Je hebt hem nog .
Jazeker! Echt een heerlijk horloge. Al zou ik er misschien wel eens een rubber band op willen proberen.
Dank je wel.
Ik heb momenteel drie G-Shock horloges in mijn bezit.
Deze heb ik veruit het langst, misschien al meer dan 15(?) jaar inmiddels. Ooit gekocht op vakantie in Gran Canaria met de opbrengst van een vinyl singel welke ik bij de kringloop voor 25 of 50 cent had gekocht, namelijk deze;
Ik zocht niet specifiek naar een G-Shock met paarse accenten, maar toen ik 'm zag liggen wist ik dat die het moest worden. Veruit mijn goedkoopste G-Shock dus en deze gaat door het verhaal dan ook nooit weg (hoewel ik betwijfel of 'ie überhaupt te verkopen valt

Daarnaast heb ik nog twee modellen met een stalen kast (bevalt me toch beter), waarvan de onderste solar powered en bluetooth connected is.
Welke dan, toevallig?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik heb echt getwijfeld over deze… Maar voor mij zou hij te klein zijn…
Dus: Geniet maximaal van die zomerknaller!!! Hij is ongelooflijk cool
Gaaf horloge, congratz!
Ik ben eigenlijk niet zo van de camo patronen en ook niet van de gekleurde metalen bezels op zwart rubber maar dit lijkt toch aardig samen te gaan…
Zal nu stoppen met spammen hoor, tot een volgende.
Zelfs mijn horloge is van mening dat ik nu echt te traag ben om te functioneren. Hartslag is 0 en op tijd op een knopje drukken, het lukt gewoon niet meer…
Zo klein in deze toch niet?
48,4mmx45,4mmx15mm
Mijn verzameling bestaat uit horloges van minimaal 48mm. De G-shocks die ik draag zijn 63 x 55 x 20.4 mm en 55.5 x 53.6 x 17.5 mm. Dus een stukje groter.
Ah, vandaar. Heb ik vroeger ook gedragen, nu is 40mm eigenlijk wel mijn max op een gshock na dan.
Tof ding
Heb je iets met de belichting gedaan dat die negatieve display er zo goed uit ziet?
Die van mij is zo wazig dat ik me er al bijna aan begin te ergeren.