Sorry voor de aardappelfoto, maar ik had maar een seconde om de foto te maken
Dank je wel, ik ben er best groots mee.
Nee hoor, de eerste foto is onder een flame lamp boven een tafel genomen en de anderen onder led licht boven een aanrecht. Moet wel zeggen dat ik nog niet eerder zo’n crispy negatief display als in de TVB had gezien. Ik heb er eerder een paar gehad en deze is het makkelijkst afleesbaar al blijft het natuurlijk een negatief display…
Welk type G- Shock is dat?
Uit mijn hoofd een 5610u, mijn eerst G-Shock vorig jaar. Omdat ik niet geheel overtuigd was van de visuele ervaring maar wel erg gecharmeerd was (en nog steeds ben) van de features heb ik daarna ook maar een “gewone” aangeschaft.
Beste G shock liefhebbers in dit topic. Graag wil ik wat vragen. De zomertijd is ingegaan. Mijn eigen G shock met bluetooth is automatisch aangepast. De G shock van mijn echtgenote is niet aangepast. De handleiding bij het horloge is sumier. Op internet kom ik wel handleidingen tegen. ( engelstalig, en voor mij niet echt duidelijk) Het betreft een G shock GMA-S2100 een zgn. baby g-shock. Ik heb verschillende pogingen gedaan om dit horloge goed in te stellen. Ik heb ook weinig geduld voor dit. Daarom heb ik voor mijzelf een bluetooth versie gekocht. Heeft iemand een nederlandse handleiding of heeft een verwijzing waar deze te vinden is van dit horloge. Wie weet is dit voorhanden.
Alleen nog even op de gewenste taal klikken ( vlaggetjes)
Er zijn wel 2 verschillende modules
Dank je wel voor de hulp. Ik ga dit nakijken.
Mooi horloge maar in vergelijking met een smartwatch of een aantal analoge horloges ook niet het beste afleesbaar. Ik vind squares leuke (deels cult) horloges maar neem daarbij de afleesbaarheid wel wat voor lief.
Deze voldoet bijv. overdag best goed maar in de schemer moet bij mij al snel het lampje aan.
Verschillen tussen displays van squares zijn wat mij betreft wat in de marge, dit noem ik goed afleesbaar:
Speciale BasicFit uitvoering ?
Inspector Clouseau, Avec un design à la mode, cette montre-bracelet est l’accessoire idéal, panthère rose la volerait.
Je hebt ze immers al bijna allemaal
Hahaha nee nog lang niet hoor
Zitten nog wel heeeeel leuke modellen tussen!