#jaloers hahaha…
Ik hoop volgende week ergens nieuws te hebben over mijn pre-order…
Ze lijken meer en meer weer leverbaar te zijn…
#jaloers hahaha…
Ik hoop volgende week ergens nieuws te hebben over mijn pre-order…
Ze lijken meer en meer weer leverbaar te zijn…
Tof en leuke vibe hè, congratz!
Hallo G-shock Hf’ers, ik ben benieuwd wat jullie mening is over het volgende.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de vierkante (oer) modellen. Ik heb al 2 2100’s maar wil ook een vierkante.
Nu ben ik wel gecharmeerd van de GW-5000U-1ER, maar zie qua prijs ook een paar leuke alternatieven. De DW5000R-1A en zelfs de DW-5600UE.
Wat is nou wijsheid? Met in het achterhoofd dat ik geen die-hard G-shock drager ben, het horloge wrs. 51 weken per jaar in het doosje zit en ik heb dus eigenlijk alleen wil omdat ie door m’n hoofd blijft malen…
Enige verschil tussen de 5000’s is solar en atoomklok?
En beide hebben betere (helderder) display dan de 5600?
En eigenlijk vind ik deze ook wel mooi, maar die is best duur en schijnt een krassenmagneet te zijn.
Hoewel ik niet zeker weet of dat ook zo is. (Heb al jaren polished horloges en nooit overdreven problemen mee qua krassen, maar dat waren de wat duurdere merken en weet niet of dáár dan het verschil in zit!)
Ik kan geen goed en beargumenteerd advies geven, maar ik zou zelf voor de DW-5000r gaan. Waarom? Omdat deze mij het meeste aanspreekt.
Ik zou lekker voor een GW-5000 gaan en een gezocht topic op het forum zetten. Ze komen regelmatig langs hier
De goedkoopste. De batterij gaat zo’n 6 a 7 jaar mee is mijn ervaring. Stel dat de GW’s 21 jaar meegaan, daar kun je drie frisse en nieuwe DW-UE’s van kopen
En voor de ene week dat je hem draagt lijkt me solar, multiband 6 RC overbodig.
Ik heb ook de standaard uitvoering, wel met een kekke bullbar die ik kan overzetten naar een evt. nieuw exemplaar.
Ondanks dat ik me kan vinden in bovenstaande antwoorden van @Lennyhu en @drex zou ik persoonlijk toch voor een Solar gaan. Dit i.c.m multiband is echt het perfecte grab-and-go horloge.
Als het van het rode streepje afhangt, zoals bij de 5000R, kan je ook kiezen voor de 5610. Altijd wel ergens te vinden rond de €90. Met solar en multiband 6.
De GMW-B5000 heeft ongeveer dezelfde specs maar draagt veel zwaarder dan de resin modellen. Wel beter scherm. Krassen vallen mee. Het horloge is natuurlijk hoogglans gepolijst dus aan een krasje hier en daar ontkom je niet.
Ik zou de GW-5000 kiezen vanwege de meest stoere uitstraling
En precies dan vind je m terug
Zijn echt leuke boeken!
Ben er tevreden mee…
Enkel stel ik vast dat er echt nog wel heel veel mooie modellen bestaan…
Das het nadeel
EL is king
Heeft die nieuwe dan amber backlight? Is dat de U?
De 5000u 1er.
Via Supersales price alert gezet op €225
en na een paar weken was het s nachts raak. (Via Bol)
Fijnste band, mooiste schroefdeksel