De 5000u 1er.
Via Supersales price alert gezet op €225
en na een paar weken was het s nachts raak. (Via Bol)
Fijnste band, mooiste schroefdeksel
Voor zover ik weet Led. Maar ben niet heel erg bezig met de specificaties van de G Shocks. Vind ze gewoon cool
Daarom dus dat ik naar de 5000R kijk. Het zal de meeste mensen niets zeggen, maar net dat extra detail en kwaliteit vind ik mooi en geeft mij het draagplezier.
Kleine details die jezelf weet maken het voor mij altijd net wat specialer.
Lekker zomers
Wow hoe groot is jouw collectie inmiddels?
Ik zou wel eens een totaal foto willen zien (als het niet te veel moeite is haha)
Lekker 4-tal hoor
Lekker bezig, wanneer gaat het museum open?
Op m’n shockbase staan er momenteel 127, maar is nog niet alles
Had de app pas later leren kennen, dus moet ze nog eens aanvullen…
Diegene die ik nu koop, gooi ik direct in de app.
Ben momenteel nog FF wachtende op m’n display uit UK (staat al 2 weken bij douane), en nog enkele van die rough koffers, want heb momenteel plaatsgebrek…
M’n vrouwtje wil niet dat ik nog een kastje bij plaats …
Hier enkele foto’s van 3 weekjes geleden denk ik…
Ondertussen zijn er dus nog wel enkele kleppers bij gekomen , en zijn er nog enkele incoming
Kleine greep kan je hier wel zien, net enkele foto’s van 3 weekjes geleden geplaatst
Kijk er elke dag met hem veel plezier naar!
Toch een leuke hobby!
Wow, wat een collectie! Het lijkt wel een groothandel
Gawd Dayum!!
En hoe kies je nu ‘s morgens welke je die dag draagt? Of draag je sowieso iets anders?
Ik sla deze foto’s op voor de volgende discussie hier in huis. Aantal g-shocks valt bij mij reuze mee
Op de andere muur hangt een rad van fortuin met heul veul nummers
Kleine greep zegt ie Gaaf man
Ik draag eigenlijk 90% van de tijd m’n speedmaster
Is voor mij m’n echte grail horloge geweest, en sinds ik hem heb, draag ik bijna niets anders
Zelfs m’n MR-G moet hierdoor aan de kant
Naast deze G-shocks heb ik nog redelijk wat gewone Casio’s (ben echt fan van het merk ), Seiko’s, Hamiltons, Edox, Moonswatchen enz…
Schitterende collectie!! Jaloersmakend haha
Thanx