Mijn NA.
Oef die is lekker hoor, Van harte!
Uit het blauwe hier?
Thanks! En inderdaad uit het blauwe deel van HF. Blij mee!
Zag hem ook in het blauw. Echt gaaf
waar bestel je die?
Ik ken alleen die Japanse shops, en dat durf ik niet echt, maar die rode wil ik ahhh!
Vandaag ook bij mij heuglijk nieuws!
Ik had nog wat oude meuk liggen, waaronder een goedkope casio, een flink gehavende festina en een invicta in bijna nieuwstaat. Daarbij had ik nog een transparante bezel liggen van de gbd-h1000. Deze vind ik verschrikkelijk lelijk op het horloge en heb ik dus vervangen voor een zwart met gele versie.
Nu was er iemand met een een horloge waar ik wel zin in had en hij had ook behoefte aan de bezel. Lang verhaal kort gemaakt → de ruil is doorgegaan en ik kan weer een beauty toevoegen aan mijn collectie:
Inmiddels staat de teller al weer op 5:
Voorlopig zou ik even niet weten wat ik er nog bij zou willen op g shock gebied… misschien nog een gele gpr? Tips zijn welkom!!!
Hoewel beiden heugelijke meldingen zijn, toch met name gefeliciteerd met de eerste!
Ik vind hem supercool en mooi formaat op je pols
Thanks Roel, ik wordt er met de dag enthousiaster over.
Model is van 2010, dus zal je niet meer nieuw vinden…
Heb deze gekocht via Vinted…
Ik hou heel graag de gekende websites (eBay,Vinted,Todocoleccion en in mindere mate 2dehands en Marktplaats) in de gaten…
In Japan heb ik enkel ervaring met Amazon, dat loopt als een trein!
Weet je ook op voorhand hoeveel alles kost (geen gedoe met bijkomende importkosten enz)…
Al ben ik nu aan het kijken via Zenmarket , maar heb ik nog niets gekocht
Kogel is door de kerk.
Na lang wikken en wegen en reviews kijken is het de GW-M5610U-1ER geworden.
Voor €103 voor mij prijstechnisch en rationeel gezien de beste optie.
Ik heb er ook nog twee op het oog
CASIO G-SHOCK Energy Pack DW-5600EP-9JF
en Casio G-SHOCK G-LIDE GWX-5600-1JF
Ik ga alle sites die jij noemde opslaan, thx.
Zo ben ik ook begonnen, goed keuze!
Dát woordje vrees(de) ik al. En mezelf kennende ontstaat er altijd weer honger naar meer…
Ik moet er wel bij zeggen, ondanks dat ik het qua g shock squares, qua prijsverhouding en functies, auto Tilt backlight light, mb6, 3sec backlight, Europese dag maand notatie enz wel de beste rationele best buy vind, van de squares dan, maar daarna begint het pas, want de 5610 1ber (neg display) is ook leuk als werk horloge, de 5000u heeft toch een betere rubberen band, de 5600 GLX is ook mooi, de DW 5600 kost maar €79,- dus waarom die niet als vakantie horloge, ik heb het tot drie kunnen houden, maar er zijn er bij die hebben er nou 100, dus advies, hou het dan ook rationeel he! En op tijd opladen, en niet in direct zonlicht op de vensterbank, want dan wordt ie gekookt, een led lamp is ook goed, en op PS (powersafe) zetten, en op receive ( rechts onderste knopje voor manual zoeken en dan op de zolder gaan staan met je dakraam open voor betere ontvangst) enz. Op YouTube staan quick guides, hourly chime, OST, enz. Deze is de beste:
https://m.youtube.com/watch?v=CXlyYoh7H-0
ik had je antwoord nog niet gelezen, en ik schreef letterlijk wat jij nu zegt al in een bericht lol
Dat was mijn ‘rationele’ redenatie dus ook.
En dank voor de tips.
Was ik vergeten te melden dat ik al 2 “Casioak” G-shock’s heb??