Hij is altijd wel in de aanbieding, zelfs wel een paar keer rond de 200 en zelfs onder de 200 geweest
Nou er is genoeg andere keuze hoor
Hij is altijd wel in de aanbieding, zelfs wel een paar keer rond de 200 en zelfs onder de 200 geweest
Nou er is genoeg andere keuze hoor
Deze hier ook even zetten ( je weet nooit )
Omdat ik deze wil blijven gebruiken als werkhorloge, heb ik de metalen behuizing er maar even af gehaald. Even terug gebracht naar origineel, ik zou alleen de letters nog wel een keer een andere kleur willen geven. Kon dit met nagellak of hebben jullie andere ideeën?
Modelbouwverf
Is alleen te verwijderen met aceton en dat vreet je bezel op.
Maar als het permanent moet blijven zitten; zou het houden op de resin bezels? Langdurend?
ideeën
Ik heb dat eens gedaan met witte modelbouw verf. Omdat dat in superkleine potjes verkrijgbaar is. Als ik het nog eens zou doen dan denk ik dat gewone verf ook prima is.
Had het aangebracht met een satéprikker als kwast om de verf in de letters te duwen. Daarna overtollige verf afvegen met een stukje karton.
Oja, wit was achteraf wel erg ‘klinisch’, denk dat wit met een tikje grijs erdoor iets beter matcht.
Ik denk dat ik een zwarte bezel met klinisch witte verf ga doen en 1 zwarte bezel met een fel blauwe verf. Maar ik heb dan natuurlijk wel graag dat het zo lang mogelijk blijft zitten.
Daarom wordt jullie input zo op prijs gesteld
Had het aangebracht met een satéprikker als kwast om de verf in de letters te duwen. Daarna overtollige verf afvegen met een stukje karton.
Handige tip. Kun je na het karton dan nog met een babydoekje er overheen om hem brandschoon te krijgen, of lukt het al met karton?
Het lukt al goed met karton, of met keukenrol kan ook prima.
De verf blijft goed zitten omdat het iets dieper in de letters zit.
Dan is dit het proberen waard, en anders is het waterbasis. Zo te verwijderen met de staalborstel
Eerst even goed ontvetten. Zoals hierboven al gezegd, de verf blijft goed zitten in het bas-reliëf. We zien het resultaat hier later wel, succes!
Benieuwd naar het resultaat!
Ik merk dat er stiekem toch steeds meer onderdelen binnen komen en vooral voor mijn G Shocks. Hoe lossen jullie dat probleem op?
Ik heb nu de onderdelen van de gx56, gbd h1000 en GA110 nog apart van elkaar… Hoe dat zal gaan als straks de eerste GA400 binnen komt, durf ik nog geen uitspraken over te doen…
Hoe lossen jullie dat probleem op?
Zo’n handig ladekastje waar men elektronica componenten in bewaart. Kost 30 a 40 euro.
Mit der GA-V01 zeigt G-Shock, dass die Marke ihr ikonisches Design immer wieder mit neuen Überraschungen versehen kann. G-Shock GA-V01: Diese neue Uhr sieht aus, als käme sie aus dem Jahr 3025 | GQ Germany
Ik krijg de indruk dat we steeds meer kunststof krijgen voor hetzelfde geld.
Da ist der wieder…