G-Shock only III (Deel 3)

Gelukkig hebben we Google Translate. :rofl:

1 like

Iemand hier die de kleinste variant van de casioak heeft; een van de GMA-P2100 modellen? Ik heb zelf eerder de OG casioak gehad maar die was echt te groot naar mijn zin. Ik weet dat er nog een tussenmaat is (de GMA-S2100) maar opzich klinkt een casioak met een diameter van 40mm goed :ok_hand: maar wellicht iemand hier die ervaring mee heeft. De lokale juwelier had alleen de grootste variant.

Yes, mijn dochtertje heeft deze gehad van mij gehad als cadeau voor het halen van haar A, B en C zwemdiploma.

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.GMA-P2100-2A/

Ze is er helemaal gek van als 7 jarige en het staat haar echt goed. Heb het zelf natuurlijk ook gepast, wel girly maar vond het niet een onaangenaam formaatje voor een g shock.

15 likes

Daar gaat het vooral om. Ik zou toch voor de all black versie gaan.

1 like

Voor de centen zou ik het niet laten. Tof ding.

:green_heart:

14 likes

Vandaag mag deze nog eens :mechanical_arm:

16 likes

Blij met deze Nieuwe Aanwinst: de DW-6600 !

11 likes

14 likes

Ik kon het weer eens niet laten. Nog zo beloofd aan mijn vrouw dat ik eerst weer iets zou verkopen…

En nu zijn er 3 (!!!) onderweg… En ik heb nog 1 op het oog. De GPR is nog even buiten bereik, maar qua budget kom ik al wel dichter in de buurt :star_struck:

1 like

Je moet wat he :smile: welke komen er dan ? Ik kan mn ‘nieuwe’ morgen ophalen in het DHL servicepunt. Een GA-150-1A voor 25 euro gekocht op MP. Tijdje geleden stond er een 150A-3A op, lekker kleurtje voor de zomer, maar die kan ik niet meer vinden.

1 like

Deze kon pas na 1.5 week verstuurd worden uit Italië, dus nog even geduld.

Deze 2 kwam ik tegen op MP:

Ik heb toch een zwak voor deze serie. De oranje gewoon omdat het een vette kleur is. De zwarte om te oefenen met het negatieve display. Ik heb al polarisende folie besteld en ik wil eigenlijk het negatieve display omturnen naar positief… Dus voor 50 euro kon ik deze niet laten liggen…

Edit: Ow ja, deze werd me nog aangeboden, maar dan moet ik echt eerst iets verkopen…

1745300639

9 likes

Nice!!! Zo had ik laatst de GA110 voor 25 euro te pakken. Prima zwemhorloge!

De koopjes bestaan nog wel degelijk :slight_smile:

9 likes

Joah, je komt nog wel eens wat tegen idd. Soms leuk spul voor een habbekrats :ok_hand:t2:

2 likes

Als die van jou binnenkomt, komt er vast wel een foto van???

2 likes

Tuurlijk :ok_hand:t2:

1 like

17 likes

Die is gaaf, Roy ! :heart_eyes:

1 like

Flink gebruikt, maar nog altijd leuk!

14 likes

14 likes