Ze is er helemaal gek van als 7 jarige en het staat haar echt goed. Heb het zelf natuurlijk ook gepast, wel girly maar vond het niet een onaangenaam formaatje voor een g shock.
Je moet wat he welke komen er dan ? Ik kan mn ‘nieuwe’ morgen ophalen in het DHL servicepunt. Een GA-150-1A voor 25 euro gekocht op MP. Tijdje geleden stond er een 150A-3A op, lekker kleurtje voor de zomer, maar die kan ik niet meer vinden.
Ik heb toch een zwak voor deze serie. De oranje gewoon omdat het een vette kleur is. De zwarte om te oefenen met het negatieve display. Ik heb al polarisende folie besteld en ik wil eigenlijk het negatieve display omturnen naar positief… Dus voor 50 euro kon ik deze niet laten liggen…
Edit: Ow ja, deze werd me nog aangeboden, maar dan moet ik echt eerst iets verkopen…
Nou, de 1e kat in de zak, GA-150, is een feit !! Of het moet zo zijn dat er pushers los horen te zitten / eruit vallen en het display uitgaat als ik Adjust indruk. Ellende !! Had ik ook bijna een nieuw bandje gehaald voor dat ding hij ligt uit mekaar en blijft dat ook.