En de zojuist opgehaalde GA-150. Moet nog ff een schoonmaakbeurt ondergaan en een nieuw batterijtje
Nou, de 1e kat in de zak, GA-150, is een feit !! Of het moet zo zijn dat er pushers los horen te zitten / eruit vallen en het display uitgaat als ik Adjust indruk. Ellende !! Had ik ook bijna een nieuw bandje gehaald voor dat ding hij ligt uit mekaar en blijft dat ook.
De schroeven alleen zijn dat geld al waard De case en band kun je dan op een ander horloge nog gebruiken? Geen miskoop in elk geval!!!
Puur pechgeval. Ik heb de verkoper nog een bericht dat het horloge niet is wat het moest zijn. Kan een keer gebeuren natuurlijk maar jammer ist wel. Ik bewaar alles en ff zien wat we er mee kunnen idd.
Je advies maar gevolgd besteld. De geheel zwarte variant. Ben wel benieuwd naar een casioak met een diameter van 40,2mm.
Zou het toch gaaf zijn als ze deze opnieuw uitbrengen maar dan ook eventueel met Solar en MB6
Eens!
Daar ben ik het ook helemaal mee eens maar ik had gehoord dat ze eerst de GW6900 opnieuw gaan uitbrengen met LED verlichting. Waarschijnlijk zoubdat dit jaar nog gaan gebeuren dus even afwachten maar de DW-6600 blijft een topper en je ziet ze bijna niet meer!
Ik dacht dat die er al was
Of is alleen de DW versie (zonder solar en mb6) voorzien van led?
Dan misschien binnenkort nog maar even een EL versie aanschaffen in de VS
Nee die is nog niet leverbaar…
Nee de DW-6600 heeft geen solar en ook geen mb6. De 40 jarige editie die is uitgebracht die heeft LED en de oude variant van de DW-6600 heeft EL backlight(blauwe gloed)
DW6900U heeft wel LED verlichting en is ook gewoon te koop, 1V is uit productie
Mijn plan is om de DW6900U nog aan te gaan schaffen naast mijn DW6600😎
Dat wist ik zie post hierboven ergens.
Dat wist ik ook, dacht alleen dat de GW versie hiervan ook al led had.
De de GW-6900 met EL is nog wel te koop (voor nu)
https://www.amazon.com/Casio-G-Shock-GW6900-1-Tough-Solar/dp/B00284ADAI/
Daar zijn ze we mee bezig dat weet ik maar wanneer het uitgebracht wordt geen idee🤷♂️
Hier bij mij broederlijk naast elkaar.
Links de 3230 module, rechts de 3529 module
Als ik van jou was, zou ik zeker een kijkje nemen naar de DW-6900TR reeks.
Deze heeft ook LED, maar toch nog een tikkeltje extra door de backlight met “Since 1995”.
En speciale achterkant (30 sterren voor verjaardag van dit model)…
Check DW-6900TR
Heb ook nog een 6900 uit 1995 met de 1289 module, maar die wacht op een nieuwe bezel
De squares (5***), 6600 en 6900 zijn m’n favoriete G’s
Ik vind de linkse mooier
Hehehe nais! Al binnen!?