G-Shock only III (Deel 3)

Nee. Maandag waarschijnlijk.

1 like

Ik ga zeker binnenkort een kijkje nemen maar ik denk dat ik toch uitkom bij de OG DW6900U dan heb ik ook dezelfde bezel maar ik moet hem eerst in het eggie bekijken.

Heel gaaf idd maar de frogman / Rangeman / mudmaster zijn ook👌

Klopt, heb ik er ook enkele van :blush:

Maar de liefde voor de andere is toch iets groter :rofl:

1 like

Nou moet zeggen dat ik de GW-9400-1 echt een heel gaaf horloge vindt met boordevol opties en de Frogman D1000 ook😎

1 like

Zijn precies die niet veeeell te groot?
Mij lijken ze wel interessant hoor, met name de Gravity Master, maar ik denk dat die allemaal veel te groot zijn, daarom vind ik die squares zo perfect.

8 likes

Er staat weer een G-shock display te koop op Marktplaats.
Misschien iets hier voor de liefhebbers?

Beetje duur, maar in principe kan ik m goed gebruiken, maar ik denk dat ik m even laat zitten

1 like

Stond al in mijn favorieten… Thanks voor de tip :slight_smile:

1 like

De GWF-D1000 is wel wat aan de maat, dat klopt, en niet heel veel kleiner dan de GPW-2000 gravitymaster (maar die staat even niet op de foto voor het vergelijk).

9 likes

Via een ander forumlid over kunnen nemen.
Nu op zoek naar de 35th golden versie , maar pfff wat een prijzen durven sommige te vragen.
( niet op dit forum trouwens).

11 likes

Mee eens hoor, vind hem ook wel iets teveel vragen maar ik zie nu net dat die de biedingenoptie heeft aangezet.

3 likes

Hoe begin je de week goed??? Met een G Shock!!!

9 likes

Ik moet wel , de rest van mijn horloges zou het waarschijnlijk niet overleven :joy:

13 likes

Nog maar een bakkie dan :coffee:

12 likes

Ook op het strand voelt deze zich prima thuis☀️

10 likes

Den SU vandaag weer. Volgende week een paar dagen naar Ljubljana en dan kan deze mooi mee :ok_hand:t2:

13 likes

Dit is een leuke voor niet al te veel :smiley:

Voor wie hem nog niet gezien heeft :point_down:

Die van @dreski is ook niet duur en werd hier laatst nog gevraagd ook…

2 likes