Hij is eindelijk weer terug nadat er een schroefje was losgeraakt in de kast. Ik ben hem zo’n 6 weken kwijt geweest maar kreeg hem wel retour in een mooie travelbag. Prima service van Casio/ Camtech!
Damn dacht dat die bezel van de MRG krasbestandig was?
Ik denk dat de foto wat vertekent of dat je een vlekje ziet. Er zit slechts een klein haarlijntje op. Hij zou inderdaad onverwoestbaar moeten zijn. Al was ik laatst wel zomaar een schroefje kwijt😅
De GW-5000 zat helaas met een bijna lege batterij,
dus de komende tijd gaat hij wat vaker om de pols
Oke, schroefjes zou ik nog mee kunnen leven, menselijk foutje.
Maar ze beloven dat het horloge krasbestendig zou zijn …
Is ook de reden dat ik hem gekocht heb.
Grt
De bezel is inderdaad van het meest sterke titanium gemaakt maar ik geloof niet dat hij onder alle omstandigheden krasvrij blijft.
Ik vond het juist wel tegenvallen dat er een schroefje zo uit de kast kon vallen. Als ik filmpjes bekijk, is dit het meest onverwoestbare horloge ooit en ik heb er werkelijk niets geks mee gedaan. Maar gelukkig is alles keurig opgelost en ik hoop dat er niemand harikiri heeft gepleegd in Japan vanwege deze menselijke fout.
Door de ogen van een zonnebril is zo’n negatief scherm bijzonder goed afleesbaar, meer mensen dit opgevallen?
De rescue
Heb je ook dat die bezel snel smerig lijkt?
Krijg deze (heb hem ook 2dehands) niet schoongemaakt .
Blijft steeds zo’n “waas” over zitten…
Ik had de mazzel dat ik de oranje en de zwarte als nieuw kon krijgen. Op de foto lijkt het inderdaad alsof de bezel vies is, maar in het echt lijkt ie nog in de vitrine te liggen zo nieuw zijn ze.
Ik heb deze week de polarisende vellen binnen gekregen, dus wie weet kan ik binnenkort gaan oefenen op het eerste horloge.
Staat al mooi op z’n plaats tussen de andere “specialere” 6900’s
Er was op dat schap nog juist 1 plaats vrij
Waar haal je die standaardjes en wat zijn de afmetingen ervan ?