G-Shock only III (Deel 3)

Zwart gewisseld voor wit, is weer helemaal klaar voor de aankomende zomer :sunny:

19 likes

Qua kleur niet mijn eerste keuze, maar voor 70 euro (inclusief verzenden) kon ik 'm niet laten liggen bij Amazon (Frankrijk). Lekker zomers!

12 likes

Volgende keer even hier melden :+1:t2:

Ah sorry, was aan het werk en had er niet echt meer bij stilgestaan! Hij was al redelijk afgeprijsd (vergeleken met de adviesprijs) en omdat Amazon France 25 jaar bestaat was er een code van 25 euro korting op geselecteerde artikelen met een verkoopprijs van boven de 75 euro.

1 like

Omdat ik nieuwsgierig was naar een GWM 5000 in het goud maar eens zo’n kitje besteld bij oom Ali. Het resultaat is dat ik niet zonodig meer op zoek ben naar de 35th anniversary ( woekerprijzen ). Mijn vrouw vind hem in ieder geval afschuwelijk. Ikzelf ben er nog niet uit. Heeft een hoog kermisklokkie gehalte.

8 likes

Toch knap dat je bij oom ali nog een kit met opdruk hebt gevonden. Ik dacht dat alle kits met opdruk uit de handel waren gehaald

Heb ik zonder het in de gaten gehad zeker mazzel gehad. Ik heb er niet bewust naar gezocht.

Deze prachtige nos GW-M5600 Multiband 5 uit 2008 even een beetje bijladen vandaag :smiley:

15 likes

Dit is toch wel mijn grail. Echt heel vet!:sunglasses:

18 likes

Die is wel echt heel gaaf maar naar mijn mening niet 4000 euro gaaf.

2 likes

Het is inderdaad een boel geld maar met een flinke korting wil ik hem wel hoor! :joy:

2 likes

Minstens de helft dan wel :grin: :+1:

1 like

Voorlopig nog steeds in het wit :smiley: :+1:

14 likes

Je kan de datum bij deze ook op dag maand zetten toch?

Ja dat klopt. Maar omdat het bij de de ene (uit mijn collectie) wel kan en de ander niet, vind ik het prettiger als ze allemaal gewoon hetzelfde staan.

3 likes

Was je shoppen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kon een G-shock Boutique niet voorbij lopen zonder even naar binnen te gaan. Helaas niet genoeg geld in mijn “horloge-potje”. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Mooie aanbieding vandaag voor de nieuwe DW-5600RL
Bij Amazon Frankrijk via:
https://www.amazon.fr/-/en/gp/aw/d/B0DN6LT6FX

Je krijgt vandaag 15% extra korting op dit product
en met de code: LUN25 krijg je ook nog eens € 25,- extra korting!

Kom je op € 57 en een beetje incl verzendkosten :smiley:

13 likes

Deze gisteren en vandaag ook weer bijgeladen

12 likes

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en het maar gewoon gedaan…

Is met een negatief display binnen gekomen. Bloedirritant en praktisch onleesbaar voor mijn 25+ ogen… Dus vandaag het hele horloge uit elkaar gehaald en de polarisatie aangepakt… Het resultaat van 1.5 uur ploeteren ben ik echt wel trots op:

De G Shock collectie staat nu op 9 stuks. Ik hoop uiterlijk woensdag het laatste lege plekje op te vullen… En dan nog 3 negatieve displays aanpakken:

19 likes