G-Shock only III (Deel 3)

Oeh , ik vind hem wel gaaf hoor en die andere versie helemaal :smiley:

7 likes

Dacht leuke deal op Amazon (45 euro), maar niet goed gekeken - dames model! Maar valt wel mee toch? Of toch maar terugsturen :sweat_smile:?

11 likes

Zo is hij inderdaad wel wat mooier. Ik vind het alleen wel jammer dat de kroon onbeschermd is en wel heel veel carbon, waardoor het idee van een robuuste G-Shock een beetje weg is

1 like

Inderdaad. Geen probleem.

1 like

Dat ben ik wel met je eens .
Heb even gekeken hoe dat bij mijn MTG-B1000D zit , maar inderdaad dat staat wel stoerder met die crownguards :muscle:t2:

10 likes

Ik had verder deze ook om vandaag.

Als je vervolgens een ander horloge om je pols gooit dan voelt het al gauw wat klein aan :grin:.

11 likes

Gaaf model is dat ook die B1000. Draagt ook top

1 like

Mohge

16 likes

Ik ga voor zwart vandaag :smile:

11 likes

Ik ga vandaag voor zonnig! En weer een nieuwe bezel en geel positief display besteld voor een gx56 :slight_smile: Nu de banden alvast even verven en ik ben er klaar voor!!!

11 likes

Lekker zonnig idd :ok_hand:t2::sunny:

Hoe verf jij die dan ?

Ik heb 4 kleuren nagellak klaar staan.
Stap 1: Het te verven oppervlak goed vol gooien met nagellak

Dan goed laten drogen. Stap 2:

Met keukenrol deppen in de nagellakremover en over de nagellak heen halen.

Bovenstaande herhalen tot het resultaat perfect is. Deze banden laat ik dus nog heel even drogen en dan zet ik ze weer in de witte nagellak.

Succes gegarandeerd!

6 likes

Leuke tutorial, kerel!!

1 like

Ah, duidelijk ! Blijft dat goed lang zitten of moet je met een aantal maanden weer met nagellak in de weer ?

1 like

Durf ik je niet te zeggen. Ik draag de blauwe versie al dik een maand op het werk en nog geen slijtage gezien… :slight_smile:

2 likes

Op zichzelf blijft nagellak gewoon zitten, tenzij het aan gebruik onderhevig is, zoals op de nagels van vrouwen. Zoals bij mijn vrouw en dochters.

2 likes

Ik had ook nog een extra band geregeld voor een GBD-H1000:

Soort van bumblebee versie geworden :slight_smile:

7 likes

Ok ! Bedankt voor de uitleg, misschien kan ik het gebruiken in de toekomst :smile:

1 like

:muscle:t2:

16 likes

Schaamteloze crosspost!!! :slight_smile:

En voor de gx56 linksonder is al wat nieuws onderweg:

Ik dacht alleen altijd dat een module een movement was. Blijkbaar niet… Dus ik ben erg benieuwd wat er binnen gaat komen…

8 likes