Zojuist binnen via Sakura Watches
Heb deze besteld en nu rustig afwachten wanneer het aankomt, zal gaaf staan naast mijn DW-6600, keek hier al een geruime tijd naar en toch maar eens de knoop doorgehakt aangezien het aan de andere kant van de wereld is bijna de gok genomen via een website genaamd CW, invoerskosten en douane rechten werdt er allemaal keurig netjes erbij gerekend😅
We wachten rustig af…
Brand-new full-metal Casio G-Shock GMW-BZ5000 leak reveals case redesign and MiP display
From left to right: Casio G-Shock GMW-BZ5000GD-1 and GMW-BZ5000GD-9. (Image source: @geesgshock on Instagram)
Ik ben benieuwd !
Kwam dit toevallig tegen.
Mooi mooi!
Yes eindelijk!
MIP display
Hebbehebbehebbe
Mooie kleuren, leuk gedaan zo Ik hoop niet dat het MiP display in alle toekomstige horloges komt. Voor sporthorloges prima maar voor de alledaagse 5610’s, 6900’s e.d. hoeven ze de MiP wmb niet te gebruiken dus ik hoop dat dit een probeersel is !
Ik heb beide soorten en persoonlijk denk ik dat de MiP zeker weten het beste af te lezen is onder welke hoek dan ook.
De oudere modules zijn positief redelijk tot goed af te lezen, maar de negatieve is veelal een gok als je hem af probeerd te lezen.
Is het dan een verbetering? Zeker! En anders zijn er nog genoeg 2e hands in omloop…
100% mee eensch maar ik vind het voor een GShock niet zo mooi. Net zoals die megacijfers op dat huge scherm van de Casio AE1500’s, ik trek dat slecht en als ik de tijd goed wil aflezen kantel ik em iets verder tot ik het kan zien