Had deze gemod.
Maar met dit warme weer toch terug gezet naar origineel. Lekker geel zomerkleurtje.
Lekker zomers geel, ik houd ervan
Ik heb ook wat leuk geels incoming.
Zeker weten! Als je de onderarmen goed traint groeien je polsen ook mee
Waar is dit dan?
Nog een mooie oldie binnen gekomen
Buttons en clasp mooi goud
In zeeeeer goede staat, enkel rand van de module is wat grijs…
Iemand een tip hiervoor?
Kan dit nog “zwarter” worden, of lekker zo laten?
Het lijkt net alsof de lijmlaag tussen de module en het glas aan het oplossen is… als de casing er om weg is zou het zo maar kunnen dat het glas los komt te liggen. Dan zou ik hem reinigen en opnieuw verlijmen
Vandaag de 2100BCE weer om fijne augustus allemaal !!
Ik ben ook nog bezig met een projectje. Ik zag nog een stuk multiplex staan en een idee was geboren. Een 5600 tekenen, inkleuren, uitzagen en ergens ophangen. Moet nog bijgewerkt worden hier en daar. Kiekn wat et word
Lekker creatief bezig!
Ben benieuwd naar het eindresultaat
echte twentenoarr
Zeker weetn, in hart en niern
Hallo luitjes, zijn hier mensen die ervaring hebben met de MR-G lijn? Is het de hoge prijs waard? Zien er wel erg mooi uit….
Ik heb een MR-G G1000B, dat is er een van “de vorige generatie” voordat de bluetooth verbinding werd geïntroduceerd.
En tja… voor de functies hoef je het niet te doen, deze heeft 2 tijdzones, alarm, stopwatch en een timer en een radio (MB6) en GPS antenne om de boel gelijk te zetten. En dat is het.
Het ontwerp moet je ook maar net zinnen, dit model heeft nog een redelijk eigen smoel, maar de hoeken en uitsparingen zijn zo nu en dan een beetje een stofvanger.
Qua materiaal en afwerking is het gewoon top, want gehard titanium met een DLC toplaag.
Na een paar jaar dragen komen er ook met DLC wel hier en daar haarlijntjes, krassen en dutsen in het materiaal, dat komt ook door de scherpe belijning die er toch wat gevoelig voor is.
Is het de prijs waard? Dat ligt er aan.
Het model wat ik heb kon ik nieuw kopen met 30% korting, dan wordt het best leuk voor 2000 euro, maar de nieuwere modellen zoals de MR-G frogman voor 5000 euro (of 5800-6500 euro als je een titanium band erbij wil) of een square/casioak in MR-G uitvoering voor ca. 4000-5000 euro zonder GPS functie, dat is me veel te duur.
Veelste duur!! Ik heb zelf de MR-G Frogman gepast en moet zeggen het matriaal ziet er goed uit maar dat ziet het ook van mijn LE Poison frogman. MR-G Frogman heeft de exacte dezelfde fucties als mijn LE Poison Frogman en om dan €3900 extra te gaan betalen zie ik er niet aan af…ik vind mijn LE Poison frogman echt een super gaaf ding maar als het echt op duiken aan komt dan is de D1000 all the way maar die is uit productie…gelukkig heb ik een LE Antarctic, daarmee gedoken en geeft alle duikgegevens weer wat de Analog Frogman niet doet.
@CADirk ben je het met mij eens?
Begin je met de verkoop van je Oris en Breitling dan ben je al een heel eind😎
Ik durf er niks over te zeggen, ik heb nog nooit gedoken (en ook niet met een frogman om).
Dat was meer een soort van impulsaankoop toen er in duitsland een juwelier stopte en ik voor half geld een nieuwe GWF-D1000NV te pakken kon krijgen.
Ik kan heel moeilijk afscheid nemen van m’n horloges
Ik wel, en ik spreek uit ervaring😉
Als ik dat kon doen deed ik dat ook! Jou D1000 is ook heel gaaf! Kleurencombinatie blauw/geel is👌