G-Shock only III (Deel 3)

Vandaag de Casio GB-5600AA “VIBRATOR” weer eens om.

14 likes

Jahoor daar istie! De kleinste versie tot nu toe van de CasiOak in 40mm. Wat vinden jullie hiervan?

Wat een megahelder display ofniet, clean !

Leuk hoor, klein en fijn :smiley: Ik twijfel ook nog over een GMA maar dan een andere kleur, de GMA-S2100BA-3A bijvoorbeeld.

2 likes

Ja één van de betere idd, scherm ligt heel dicht onder het glas waardoor het onder elke hoek gewoon perfect is af te lezen.

1 like

Wauw , dat display kan zelfs Stevie Wonder nog aflezen :ok_hand:t2:

3 likes

Aan de kleine kant :slight_smile:

1 like

Heeft iemand hier ervaring met een DW-H5600? Ik lees in wat reviews dat de hartslagsensor kan irriteren (die steekt wat uit aan de achterkant.

Het gaat om dit :point_down: model.

Plaatje voor de sfeer.

Ik val vooral voor het MIP display en wil toch een G-Shock in m’n collectie :muscle:

Alvast dank voor het delen van uw ervaring.

3 likes

12 likes

Waarom ga je dan niet voor deze… is in meerdere kleuren verkrijgbaar en heeft ook dat display. Super afleesbaar :ok_hand:t3:

Nog verkrijgbaar in dat gele, blauw, zwart en een zand/ beige kleur. Qua prijs rond de 120 euro

9 likes

Yes, die heb ik ook gezien. Ik wil voor een witte gaan, in deze GBD-200 serie is de witte, helaas niet spierwit, maar grijs(isch). Ik wil voor de zomerdagen zo’n wittte knaller.

Deze site (wellicht bekend) heeft een overzicht van de G-shocks met MIP displays.

2 likes

Deze druktemaker heeft een flinke afdruk in z’n pols staan. Kan ie de band op standje afknellen hebben gezet uiteraard maar het verontrust me wel.

2 likes

5000 vandaag. Bijna weekend

20 likes

Dit blijft een topper

17 likes

Goedemorgen :coffee:
Hier ook de 5000 om…:wink:

18 likes

3 op een rij :smile: ik verpest het :laughing:

15 likes

Ja , beetje jammer :rofl:

2 likes

En een STN display? Dit is ook prima af te lezen en positief. Beter dan het standaard LCD.

Of moet het specifiek de hartslagsensor e.d bevatten?

1 like

Goedemorgen!

(Bevalt goed en super helder display)
Fijne dag allemaal!

15 likes

Is dat verschil erg groot kwa display? Heb op een video gezien dat wanneer je het horloge wat scheef houd de ene veel beter af te lezen is?

1 like

Of het verschil het waard is zal persoonlijk zijn maar het feit is wel dat een STN veel duidelijker en vooral scherper en zonder “schaduw” is.

Zeker onder een hoek is dit merkbaar.

2 likes