Mijn nieuwste aanwinst, de GW-9500-3
Ik ken geen GAB2100 Casio die kleiner is dan het originele formaat mét Solar (en bluetooth etc.)
Balen! Hopelijk maken ze die nog binnenkort…
Ik denk dat die markt te klein is. Mogelijk kun je een solar in een andere kleur proberen, dan kijken of die wat minder groot draagt / eruit ziet. Zo’n harde kleur oogt ook vaak groter op de pols.
Van harte gefeliciteerd met je NA! Hoe zit het met de nauwkeurigheid van de barometers op die Mudmans? Bij de goedkopere Casios gaan ze alle kanten op is mijn ervaring
Thanks! Ben er blij mee haha Het plaatselijke weerstation zat op 1025 hPa en de Casio op 1026 hPa, ik zal eens regelmatig kijken of het verschil zo blijft. Temperatuur ga ik ook even na met vergelijkende thermometer. Ik las in de handleiding dat je eventueel kunt bijstellen mochten de afwijkingen te groot zijn.
Temperatuur is naar mijn beste weten alleen accuraat als je het horloge 30 minuten af hebt en laat wennen aan de omgevingstemperatuur en buiten de zon. Als je hem draagt, beïnvloedt dat de temperatuur heel erg
Daar was ik al bang voor idd, zit toch erg dicht op je pols van 37 graden
Mooimooi!
Jaaa, dat is toch dik zo!!!
Gave kleur combi.
Dat is mijn ervaring ook.
Om de pols klopt er niet zoveel van, maar inderdaad even af doen en laten liggen.
Eenmaal om de pols stijgt de temperatuur idd tot zo’n 30 graden en blijft daar een beetje op hangen. (hierbinnen is het 25 graden).
Juist em.
Persoonlijk vind ik dat dan toch wel een beetje jammer, maargoed.
Is ook wel jammer ergens, maar met een sensor daadwerkelijk in het horloge zelf zal het wel niet anders kunnen denk ik
Jep dat had ik ook, maar tijdens mijn camperreis in de USA liet ik hem dus soms hangen in de cabine aan een touwtje bijvoorbeeld en dat hielp erg met de binnentemperatuur checken, met name toen het echt diep ging vriezen 's nachts!
Ja dat werkt dan weer wel goed.
Ach het is leuk dat het erop zit maar het werkt net niet helemaal lekker zeg maar!
Nice. Als geheel klopt het gewoon, maar ik vraag mij altijd af hoe leesbaar zo een negative display nou is. Weet dat er verschillen zijn tussen al die modellen. Zou het in het echt moeten zien om dat voor mezelf te bepalen.
Mijn ervaring met MIP displays is beperkt tot een Garmin Instinct, maar de leesbaarheid voor zowel positief als negatief in de weergave (bij Garmin schakelbaar) maakt eigenlijk geen verschil, die is gewoon goed, ook in vol daglicht in de zon.