G-Shock only III (Deel 3)

Ik heb 3 horloges met het negatieve MIP display en ze lezen vanaf elke hoek prima af. Daar ga je geen spijt van krijgen. Als je het zelf wilt zien, ben je welkom om het in Harlingen te proberen :slight_smile:

1 like

Dat is goed om te lezen.

Bedankt voor het aanbod :+1: maar voorlopig even rustig kijken en het horloge potje vullen.

1 like

Wel een dingetje met MIP displays, die draai je net als 99% van alle LCD schermen dicht met een gepolariseerde lens (STN schermen ook).
De enige LCD die ik heb waarbij dat niet zo is, is een Citizen U680, en ik begrijp dat Omega en Breitling ook een andere vorm van polarisatie toepassen om dat te voorkomen.
Veel pilotenbrillen hebben een polarisatiefilter, vandaar.

:joy: ik snap die uitspraak :joy:
Maar we zijn een stel horloge gekkies hier en ik heb wat horloges waar ik naar aan het kijken ben.

De nieuwe GW-5000HS-7ER, zeker een aanrader heren;)

18 likes

Nice :ok_hand:t2: ik zit daar ook met een schuin oog naar te kijken als nieuwe vakantie beater .
Hoe zit die band met dit warme weer ?

1 like

Dank Frank!

Die zit super comfortabel! Dat bio hars is zoveel comfortabeler dan het hars van mijn Casioak…

1 like

Goed om te horen :+1:t2: ik vind hem echt geweldig vet en het zijn ideale vakantie horloges .
Veel draagplezier!

1 like

Die wil ik ook maar mag niet van mezelf ik heb er al drie

1 like

Aaand incoming :smiley:
Bij Bol al een goede prijs gevonden :+1:t2:

13 likes

Vandaag m’n mod wat draagtijd geven :blush:

11 likes

Helemaal mee eens en dank!! Ik zie wel of je hem ook aan je collectie gaat toevoegen. Nogmaals, aanrader;)

1 like

3 maar? Je kunt er nooit genoeg hebben;)

1 like

Doen!!!:fire:

1 like

Brick-patroon is echt veel mooier dan de dots op de DW-5000U!

1 like

Wordt op 25 of 26 juni geleverd :smiley:
Mijn 4e G-shock alweer :partying_face:

3 likes

14 likes

Oh. No.
Ik hou het bij drie.
Maar ik vind GLX-en ook mooi.
Gelukkig zitten hier geen mensen die dat model hebben maar er ook vanaf willen.
Straks heb ik er vier, moet er niet aan denken

1 like

Inderdaad… 4 zou VERSCHRIKKELIJK zijn… toch @AstraJuke ?

10 likes

De DW5000U is ook een tof model, maar ik ben toch meer fan van het brick patroon!

1 like