Nieuwe ?
Jazeker. Maar twijfel nog
Je hebt em gekocht maar nu twijfel je ?
Of het een blijvertje is. Tijd zal het leren
De nieuwe aanwinstenhoek!!! Er zijn nog 3 steunen leeg, maar die gaan de komende weken allemaal gevuld worden
En dan nog een paar…
Je gaat hard onnie Elke week 2 nieuwe binnen ?
Lekker bezig !
10 dagen vakantie was 7 g shocks kopen… terwijl mijn vrouw zat te roken, was ik horloges aan het kopen
Het is hier druk met de g shocks. Vorige week terwijl ik op vakantie was, kon mijn lieve kleine zusje alvast de eerste voor mij ophalen.
Beetje smerig, maar goed.
Leek op zich prima en niet te duur, dus LETS DO IT!!!
Bij binnenkomst uit elkaar gehaald om de reiniging te proberen, maar wat ik aantrof was iets erger dan ik had verwacht:
Op youtube kwam ik een wonder filmpje tegen waar je baking soda over de band heen gooit en daarna de bak vol mikt met azijn. Zo gezegd, zo gedaan:
Het resultaat was nog niet naar mijn zin/ het heeft volledig niet gewerkt:
Dus de bak geleegd, schoongespoeld en ouderwets met afwasmiddel, schuurspons en tandenborstel aan de gang gegaan:
Het eindresultaat is nog steeds niet fantastisch. Waarschijnlijk toch maar eens op zoek naar een nieuwe kast en band:
Leuk project, maar als iemand tips heeft om die mooie felle kleur weer tevoorschijn te krijgen, hou ik me aanbevolen!
Leuk gedaan en hij ziet er weer als nieuw uit!
sinds kort in bezit, twijfelde tussen de blauwe en groene maar dit blauw is echt mooi maar toch ingetogen.
Gaaf ding!
Zag hem vanochtend ook liggen in de vitrine.
Vind hem in het echt mooier dan op de foto.
Je kan misschien proberen om het plastic opnieuw te voeden met een product voor automotive kunststof zoals bumpers e.d?
Bumper shine heb ik wel staan, maat dat is altijd zwart
Polish kan ook helpen. Goed voor alle kleuren .
Denk dat hij gewoon wat verweerd is,
Ziet er zo op het oog wel weer fris uit toch?
vlekken op geel worden wel iets minder met een doekje met alcohol.