Best wel rigoreus voor een bandje van 2 mm dik maar op kleinere schaal misschien best wel een goede oplossing
Denk dat je daar zelf meer hinder van ondervindt als de G-SHOCK
Heel veel plezier er van man!!! Ik hoop dat je hem lang houdt en dat ik morgen mijn gedeelte van de ruildeal hier ook kan laten zien
Ik heb altijd als holbewoner geleefd… Een horloge moest nooit meer functies hebben dan de tijd aangeven! Vorige week had ik besloten mijn GXW56 mee te nemen op vakantie. Zoals vaker post je dan even een foto in dit topic.
Alleen deze keer kwam er even een andere respons op dan de gebruikelijke 10 hartjes. Ik kreeg een berichtje van @Watchlover7 of hij dat horloge niet van me over kon nemen.
Aangezien ik als holbewoner af en toe ook eens met een knuppel een mammoet moet vangen en dus niet constant op hf kan zitten, hebben we telefoonnummers uitgewisseld. Man man man, wat kan die man lullen!!! Maar heel gezellig tot mijn vrouw tegen me zei: ga je nu vakantie vieren of alleen maar op je telefoon zitten??? Dus even op een laag pitje gezet, maar meneer bleef maar terug komen met een ruilvoorstel. Dit voorstel ging steeds meer door mijn hoofd spoken: ga ik nu echt de 4e eeuw verlaten en de grote stap naar 2024 zetten??? Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en gisteren kwam de gxw binnen bij @Watchlover7 . Zojuist heb ik onderstaand in ontvangst mogen nemen:
Ik ben zo benieuwd welke functies er allemaal nut kunnen hebben voor mij. Dit wordt mijn eerste horloge waar ik van plan om uberhaupt een stappenteller te gaan proberen… Wish me luck!!!
Alweer zo’n zeldzaamheid waar ze tegenwoordig belachelijke prijzen voor vragen. Wees er maar zuinig op👍🏻
Hehehe lekker!!!
Wat vind3n jullie van deze g shock? Vind hem persoon erg tof maar voor die prijs echt niet… 500 misschien.
Ik blijf voor nu wel even bij mijn 2100
Nouuuu… voor € 500,00 doe je deze wel ECHT te kort hoor!!! € 5000,00 is het andere spectrum; dat ben ik met je eens… maar 500 euro is gewoon gemeen
Wat zou het beste alternatief dan zijn voor een MR.G? Een GST100?
Ik ben van mening dat dan eerst de MTG serie in aanmerking komt voor prijzen rond de 1000 euro… daarna pas de GST… maar dat ligt aan hetgeen je uit wilt geven.