Deze combi vandaag
Denk precies goed
Ik vind dat een G-Shock altijd wat groter mag dan een “gewoon” horloge.
Vind het lastig oordelen aan de hand van een foto.
Maar belangrijkste is toch wat jij er zelf van vindt?
Gaaf gaaf gaaf!
Daar ben ik het ook mee eens. Hij moet wel binnen de pols vallen, maar het liefst ook krap aan. Ik vind die ik nu heb wel lang genoeg, maar ik twijfel of hij groot genoeg oogt. Als het horloge breder was geweest, was er geen twijfel geweest
Dank u. Moet wel nog even blijven controleren of dit werkt. Bij aanzetten zie ik lt verschijnen, bij weer uitzetten verdwijnt lt. Echter als hij aanstaat, als aangegeven in display, doet hij echter niks, ik zie m niet inschakelen. Batterij staat op m. Misschien moet hij voor deze functie op h staan.
Probeer het eens in het donker
Er zit volgens mij iets van een lichtsensor onder het display om onnodig aan gaan te minimaliseren.
LT staat aan dus zou gewoon moeten werken.
Dit klopt. Werkt alleen in het donker i.v m sensor.
Helaas in donker niks.
Edit: wat ik fout heb lopen doen geen idee, maar nu doet hij ineens. Zelfs gewoon met hand scherm afdekken en beetje kantelen reageerd hij al
Voor volgend jaar zomer misschien ook maar zoeken naar een mooie g-shock om samen met mn zoon te klooien en zwemmen
Volgens mij zit er geen lichtsensor onder het scherm maar worden de zonnecellen gebruikt om de hoeveelheid licht te detecteren.
Dat zou ook zomaar kunnen
ik snap t ook niet helemaal. Wel valt me op dat heel veel “rcvd” in t scherm hebben staan, wat bij mij dus nu niet aanstaat. Ben nog aan t zoeken.
RCVD in beeld betekent dat hij gesynchroniseerd is met 1 van de 6 dichtstbijzijnde atoomklok torens
Gaat normaal automatisch,
Maar anders even rechterknop onderin ingedrukt houden en dan loslaten en even bij het raam leggen
Yes. Staat op rcvd en batterij nu op hoog
Tis verdorie niet zomaar een horloge he haha. Maar als je em eenmaal hebt ingesteld dan heb je er geen omkijken meer naar behalve dan netjes wegleggen en af en toe poetsen