Powwwwww!!!
Wat een beest.
Powwwwww!!!
Wat een beest.
Ben gelijk aan t werk gezet hier om elk digitaal horloge goed te zetten en functies in te stellen.
Tevens nog een casio tegen gekomen waarvan ik t bestaan was vergeten
Hard werken haha.
Welke ? Een GShock ?
Ah kijk, de alom bekende DBC-32D, bijzonder ding Maar die is voor het Casio Only topic.
Maar bekend ja!?
Neuh, was maar een klein grapje het lijkt wel een bulkie versie van de Casio CA (calculator) horloges. Ga je de DBC vaak dragen ?
Denk niet heel veel. Verkopen heeft geen zin en hij is wel leuk om af te wisselen
Toevallig heeft iemand vandaag een foto geplaatst met zo 1 in Casio Only. Nooit eerder gezien en vandaag 2 keer haha.
Mooi
Ik krijg dit horloge aangeboden. Uitgegeven in 2009. Is dit iets? Ik ben er zelf niet echt fan van, maar misschien hier een liefhebber?
Is dat een 7800B ? Ziet er leuk uit maar geen interesse.
Misschien heeft iemand interesse in een Casio ring ?
Je zou bijna denken dat het al 1 april isâŠ
Als er liefhebbers zijn, prima. Zijn er geen liefhebbers, ook helemaal prima
Ik weet alleen hoe lastig een zoektocht naar dat ene horloge kan zijn, dus aanbieden kan altijd. Wie weet kunnen we elkaar helpen een collectie compleet te krijgen.
Een ring zou mij niet staan. En als ik die inruil voor mijn trouwring, zullen we hier thuis ook een heftig feestje krijgen!
Die ring is wel erg leuk! Maar wel âŹ120,- omgerekend zag ik
Tis wel enigzins aan de prijs idd voor een stukje staal met een batterijtje en een display maar ik vind em wel gaaf ! Ben benieuwd hoe groot hij is maar het zal 1 maat zijn, one size fits all.
Staat te koop zag ik?
Klopt de titel? CMW ipv GMW?