G-Shock only III (Deel 3)

Thanks

1 like

Wat doe je bij dit soort hirloges eigenlijk met bleutooth

Relatief weinig eigenlijk :sweat_smile:

Je kan ervoor kiezen om de tijd met je smartphone te synchroniseren en wat instellingen zoals timer en alarm instellen.

Volgens mij niets wat je niet zonder de app kan.

Edit:

Zie screenshots :point_down:t2:

1 like

Oke. Ook maar verdiepen in de dwh5600 dan

Vrijwel Niks, ik verwijder zelfs de koppeling gegevens uit het horloge, anders dan blijft hij elke dag proberen verbinding te maken met je telefoon voor de tijd.
En als dat dus niet lukt zie je geen RCVD in beeld staan.
Als je deze gegevens verwijderd hebt synchroniseert hij gewoon via multiband 6 elke ochtend.

En idd wat @Hieronymus1 als zei kan je vrijwel alles ook zonder app af.

3 likes

Zo… die is nieuw voor mij…
Ik ben net even gaan kijken naar mijn laatste foto van mijn GMW-B5000 en zie geen rcvd staan…

Wil deze dan continu verbinding nemen met de smartphone? Hoe verwijderje dit dan zodat hij met de satelliet verbind?

De app staat al weken/maanden niet aan. Ik moest daarnet zelfs opnieuw inloggen :sweat_smile:.

Foto met m’n oudste zoon en zijn Casio:

8 likes

Dus als ik het goed begrijp blijft het horloge wanneer er een koppeling is met de app alleen synchroniseren via de telefoon en wanneer je het horloge verwijderd uit de app dan pas gaat ie synchroniseren met de radio golven?

Straks eens even bekijken :crossed_fingers:t2:

1 like

Ja, zelfs 4x per dag.

:point_down:

Ja en nee, 4x per dag via Bluetooth en 2x per dag via multiband, alleen als dus de Bluetooth verbinding mislukt verdwijnt RCVD uit je scherm.
Door de Bluetooth sync gegevens te wissen hef je de Bluetooth synchronisatie op en zal hij alleen via multiband synchroniseren.
Wat uiteindelijk ook een stuk batterijduur scheelt :+1:

De gegevens in de app zijn niet heel belangrijk,
de synchronisatie gegevens uit het horloge verwijderen,
dat is het belangrijkste.
Daarna zal hij alleen via multiband synchroniseren
en zal je elke ochtend (mits dicht bij een raam) gewoon RCVD in het scherm zien staan.

3 likes

Ik vind het er wel een met een geinige module.

3 likes

Wil je dan ook nog 1 met positief display?

1 like

Bedankt voor je uitleg

1 like

I love the blue one🥰

1 like

Nee, dank je wel, maar bedankt voor het aanbod.

Weet nou al van gekkigheid niet wat ik ga dragen en krijgt de mijne nog minder draagtijd.

3 likes

Batterijstatus zien kan volgens mij alleen in de app….
Verder vind ik instellen wel erg makkelijk via de app en kwam ik erachter dat wanneer je in een andere tijdzone komt het horloge vanzelf de juiste tijd aangeeft

2 likes

Heb dat soms al met maar een handje vol horloges :rofl:

1 like

Waarom staat er Seiko bij jou ? :exploding_head:

1 like

5 likes

Eindelijk kan ik hier ook meedoen, mijn eerste G-Shock.
Ik moet wel wennen aan die negatieve LCD, binnen moeilijk afleesbaar.
Misschien toch ook de “gewone” erbij…

14 likes

Sowieso de ‘gewone’ erbij nemen, leuk setje :smile: veel plezier iig met deze :ok_hand:t2:

1 like