Dat is het leuke van die module, je kan er àlles neerzetten.
Ook een tijdje “MAX 33” gehad.
Dat is het leuke van die module, je kan er àlles neerzetten.
Ook een tijdje “MAX 33” gehad.
Ik vind de Baby-G met tough solar ook erg fraai maar ik ben bang dat het bandje te klein is voor mijn 18,5 a 19 cm polsen…
Dat is wel lachen dan haha wel veel op de knoppen drukken ofnie als je iets wil typen.
Bestellen, passen en retourneren als ie te klein is zo’n babyG is wel leuk alleen staat BabyG tegen op de kast.
Mooi hè ik heb hem ook
Ja , ik vind het echt een geweldig horloge , zo blij dat ik een square heb gekocht
Je hebt gelijk!
Jammer dat het niet zichtbaar is op het scherm. Als hij een bepaalde tijd niet gedragen wordt loopt de batterij sneller leeg dan m’n 5610.
Hopelijk is dit met de tip van @Mckip verleden tijd!
Zo… net even bekeken, stappen doorlopen en bij het raam gelegd.
Bedankt nogmaals voor de tip @Mckip
Goede avond!
Sinds 3 weken in het bezit van deze S2100
Heerlijk horloge! Maar hier kan iemand mij vast wel helpen met mijn vraag; passen de banden en adapters van een 2100 ook op een S2100?
Al vast bedankt!
Je kan ook nog een verborgen menu ophalen om te zien hoe laat hij voor het laatst heeft gesynchroniseerd met de toren.
Druk de B C en D knop tegelijk in,
als je dit goed doet (lukt soms niet direct)
krijg je een verborgen menu te zien, druk nu 2x op de C knop en je krijgt de laatst gesynchroniseerde tijd te zien
Die witte zit geen autolight op toch?
En andere kleur band is ook wel gaaf trouwens
Nee helaas geen autolight op de Baby G, maar gelukkig wel de optie om verlichting 3 seconden in te stellen en de datum notatie die je kan aanpassen van mm-dd naar dd-mm.
Bedankt Ja, de gele band maakt hem lekker zomers.
Op zoek naar officiele bezel en band voor de Baby G in andere kleurtjes. Aan het rondkijken bij pacparts en casioparts.
Heeft iemand nog suggesties/aanbevelingen heeft voor andere shops waar ik zou kunnen kijken?
Vrouwlief zou wel een gele bezel en band willen voor haar witte Baby G. Of een andere kleuroptie.
Alstu.
Bedankt vanavond eens kijken wat ze allemaal hebben.
Zag 'm voorbij komen in het gezocht topic. Waar heb je uiteindelijk besteld?
Bij Sarcasmo voor een mooie prijs!