G-Shock only III (Deel 3)

Jip, is ook cool!

1 like

Tijd voor Cup-a-soup … alleen ik ben al thuis :sweat_smile:

11 likes

Gr, Vigorelli

19 likes

Nog twee van vandaag van de NA!

17 likes

Neem je die toch lekker thuis :rofl:

1 like

Nou is het te laat :yum: en morgen ben ik vrij dus dat gaat hem ook niet worden… :grimacing:

1 like

Fijne avond!

18 likes

NA :blush:

2 joekels erbij voor de verzameling :innocent:

De mudmaster & King Gorillaz :heart_eyes:

16 likes

Heb ik toch weer een vraagje :innocent:. Het lichtje doet het niet, zit er een apart batterijtje in voor het licht en als ik die laat vervangen moet hij dan weer waterdicht gemaakt worden? Zie foto:

G-Shock G-Steel horloge GST-B300SD-1AER

4 likes

Die KING is fantastisch!!!

1 like

Lekker duo.

De Mudmaster in precies deze kleurencombi zoek ik nog.

Vet hoor.

1 like

Het is een CTL1616-batterij in de B300
Als het horloge de tijd en andere functies goed bijhoudt , dan kan het niet aan de batterij liggen. Als aan de andere kant bepaalde functies niet meer werken en het LCD-scherm doffer lijkt, is het mogelijk dat de batterij geen lading meer vasthoudt en daar ook de verlichting probleem
U kunt zelf de batterij vervangen en de afdichting controleren en invetten met siliconenolie.
Een nieuwe battery is ca 15-20e

1 like

Thanx, ben heel blij met m’n vierde Gorillaz g-shock :heart_eyes:

1 like

Vanmiddag stond hij nog op tijd, nu is alles dood. Geen enkele functie doet het meer. Dus zal ik er een nieuwe batterij in laten zetten bij de juwelier. Heb ook nog een pennetje nodig voor een schakel van mijn viewmatic. 1 van de pennen schiet er gewoon uit en gaat de band doormidden. Ook maar gelijk laten doen.

2 likes

Was ook al even op zoek naar dit model in goede staat :blush:
Nu kwam ik deze splinternieuwe tegen, dus kon ik niet laten liggen!
Had enkel een Mudman in de collectie, nog geen mudmaster.

2 likes

Dikke units ! Veel plezier ermee :muscle:t2:

1 like

Je moet niet naar de eerste juwelier gaan die je tegenkomt, het is beter om iemand te vinden die echt aan horloges werkt en niet iets in een winkelcentrum dat de batterijen van Armani en Michael Koors horloges vervangt :woozy_face:

De B300 is de laatste echte GST, de laatste met de secondewijzer :star_struck:

8 likes

Als er iemand is die dat doet en toevallig ook in de buurt van Schiedam woont, stuur mij dan even een pb. En natuurlijk dank voor de info en je inzet :+1:

Neem aan dat een G-Shock (casio) dealer in deze context wel kwalificeert als veilig om naartoe te kunnen gaan?

1 like

Camtech in Boskoop. Is de officielle Casio reparateur.

0172 230 270
https://g.co/kgs/1ruiiT1

2 likes