G-Shock only III (Deel 3)

Hier ook hetzelfde probleem. Ik durf met een g shock niet meer te douchen. Mijn casio van 30 euro nieuwwaarde daarentegen krijg ik niet stuk met chloor, heet water of koud water.

3 likes

Best slecht. Ze zeggen dat analoog g shocks sneller condenceren gezien er meer lucht tussen de wijzerplaat en glas is, oftewel meer ruimte om te condenceren. Maar dat die van jou dit ook heeft gehad is voor mij een teken dat dit op digitale G’s ook gewoon easy kan :confused: heb met de dw5600/gwm5610/gw6900/gbd-200/mudmaster/mudman nooit dit probleem gehad.

Met 1 van mijn 2 casioaks heb ik dit 1x gehad toen ik in een warm bad stapte en de buitentemperatuur rond het vriespunt was. Door de berichten online heb ik me er eigenlijk nooit zorgen over gemaakt en doe ik nu nog steeds niet

1 like

Zorgen maken hoeft sowieso niet. Maar het staat zo lelijk :grimacing::sweat_smile:

1 like

Dat laden schiet niet echt op zo😬

21 likes

Eensch, maar ik zit altijd met mijn vriendin in de jacuzzi, die valt het niet op :wink:

1 like

Nog even lunchen voor de arbeid…

10 likes

Nee, het is zeer dunne olie. Sinn past dit o.a. ook toe in hun diver serie. Ik geloof de UX1. En zoals bekend is laat olie zich niet kompresseren onder hoge druk.

1 like

Deze nog een dagje, morgen weer een ander :smile:

12 likes

17 likes

Zoals @drex al zei, de olie is heel dun en het stappenmotortje wordt gereguleerd door het kwartskristal.
Door de extra weerstand kost het alleen extra vermogen dus of batterij sneller leeg of vaker in het licht leggen.

2 likes

Meestal wordt dan high torq quartz gebruikt. Maar de Casio trekt het ook.

1 like

Werkt ook prima met het goedkoopste oosterse prul quartz-je. Wel elke 6 mnd vette vingers door batterij wissel :point_left:

1 like

Hier en daar een high gloss zwart tussen de matt afwerking. Leuke details. Veel horloge voor het geld.

14 likes

Al goedkoper gevonden?

Siebel -10%…

Biedt iemand meer?

16 likes

We zijn er weer bij!

14 likes

Present!!!

8 likes

Goedemiddag!

(Foto is gemaakt voor de themaweek)

Fijne dag!

25 likes

Dat ziet er wel heel gaaf uit in mat zwart!
:+1:

1 like