G-Shock only III (Deel 3)

1 like

Kan ik niet tegenop :face_with_peeking_eye: :grimacing:
Echt vet!
Die kwaliteit zal inderdaad wel meer premium zijn lol

1 like

Daar haal ik ook regelmatig horloges af. Ik heb mijn gx56bb erop staan. Deze heeft een positief display. Bied er 1 wel 50 euro omdat hij niet meer origineel zou zijn. Gelukkig kan ik mensen blokkeren :rofl:

Verder is vinted prima. Er staan echt heel veel horloges op voor niet te veel geld.

3 likes

Hoeft ook helemaal niet, Jou stalen G is net zo gaaf :+1:

Vet? Ja het is een mooi horloge maar ik draag hem eerlijk gezegd nog maar weinig de laatste tijd.
zeker nu met het korte mouwen weer voel ik me nergens echt meer op me gemak.
Normaal had ik hem echt altijd om maar helaas is een vriend van mij met best veel geweld op straat beroofd en dat heeft mij toch doen nadenken.
Niet zozeer over het kwijtraken van een horloge maar wel wat zoiets met jou en de mensen om je heen doet.

Ja wat is kwaliteit, ze zijn ook een stuk prijziger dus ja. :sweat_smile:

Ja dat bedoel ik, ik gebruik het pas een 2 a 3 weken en heb al 3 horloges gekocht (3e is nog onderweg)
Is veel te leuk al dat goedkope spul :smile:

1 like

Vinted is echt klote… Voor de portemonnee hahaha :rofl:
Zijn er bij mij ook weer 2 onderweg…
Soms inderdaad leuke dingen te vinden voor niet al te veel geld…
Heb er ook al enkele uit de collectie (niet G-shock) verkocht…
Maar daar ben ik voorzichtiger mee…
(Al narigheid mee gehad)

2 likes

Stel een budget in voor jezelf. Of stort geld in je vinted portemonnee, dan kun je ook een budget voor jezelf maken. Ik heb ook nog 2 in de peiling, maar eerst iets verkopen.

1 like

Een budget… :joy:
Zo stom als ik ben heb ik mijn creditcard eraan gekoppeld, 2 klikken en het is al onderweg :grin:

Ik moet me gewoon leren inhouden, ik voel me soms net een kind van 5 met genoeg zakgeld, het is namelijk net een snoepwinkel

3 likes

Zou ik ook moeten leren… Budget overschreden, op 2 horloges geboden. Die kosten haal ik er wel weer uit…

En dan is het ECHT klaar :rofl:

Eigenlijk zou ik me uit moeten schrijven: ik zie te veel en door alle info die binnenkomt wil ik ook meer… als deze 2 nog binnen gaan komen, zit ik al op 22 waarvan 2 weg mogen

Edit: 1e horloge net via vinted afgerekend:

Ik had hem al eerder gehad en ik moest hem nu gewoon weer hebben

4 likes

Dat is een rare G-Shock :joy:

2 likes

True. Was meer om het punt over vinted te maken. It will never ever happen again.

2 likes

Nog steeds blij met mijn (vakantie) aankoop

22 likes

20 likes

Zo, nu op weg naar de sportschool! :muscle:

19 likes

Wat zit dit horloge toch waanzinnig lekker :smiley:

28 likes

Nooit meer wegdoen :smile:

1 like

Is wel de schuld van dit topic dat ik hem gekocht heb :grimacing:
Al die gave squares op die foto’s en met de vakantie in het vooruitzicht kom je er dan ineens achter dat je er toch echt 1 nodig hebt :joy:
Maar oh wat ben ik er blij mee .

8 likes

Gaaf hoor!

1 like

Dank je wel :+1:t2: :smiley:

1 like

People in this topic:

15 likes