G-Shock only III (Deel 3)

Haha inderdaad ja :muscle:t2:

2 likes

Deze alleen hele poos in bezit. Hier nog niet laten zien. ook niet eerder tegen gekomen. Vind de kleuren combi erg cool. Op de foto komt het wel wat minder tot zijn recht

11 likes

Die manga’s zijn wel echt heel erg leuk.

21 likes

Heb jij ze? :grin: Ik viste net achter het net. :melting_face:

1 like

Ik heb de blauwe maar ik twijfel of ik hem ga houden, zou het negatieve display niet te modden zijn naar positief?

3 likes

Hahaha nee. Ze waren al verkocht. Ik kwam eigenlijk die Super Titanium van Citizen passen. Toen de verkoper de Speedy zag raakten we in gesprek en voordat ik het wist haalde hij trots alle limited editions tevoorschijn.
Die blauwe manga had ik eigenlijk wel direct willen meenemen, maar helaas waren ze al verkocht.

1 like

Heeft er iemand toevallig de GA-2100BCE met die nylonband ? Ben benieuwd hoe die band draagt namelijk. Doei !

Thanx @Harco voor de vlotte afhandeling/verkoop en de babbel :innocent:

Knalkleurtje extra in de collectie…

15 likes

Gaaf dat je ze even hebt gezien. Ik vind het echt grappige horloges maar had me er even in vergist hoe gewild ze zijn. :melting_face:

1 like

:drooling_face:

16 likes

Lekker genieten Frank! Eetsmakelijk :drooling_face:

1 like

Dank je wel Mark :+1:t2:

1 like

Zooo wat een knaller :star_struck: je moet er maar mee durven lopen…

1 like

Lekker op de camping :sunglasses:

17 likes

Geen problemen mee :rofl:

1 like

Echt een mooie uitvoering van de b5000! Je weet dat je de datum aanduiding kunt omdraaien naar dd.mm?

2 likes

God tier

11 likes

Dank je wel :smiley:

Heb het even opgezocht en inmiddels veranderd, bedankt voor de tip :+1:t2:

12 likes

Eerlijk is eerlijk , voor een horloge wat ik er eigenlijk bij wilde hebben voor de vakantie bevalt ie zó goed dat ik hem veel vaker ga dragen dan ik verwacht had :blush:

20 likes

Die heb ik ook lang gehad maar op een gegeven moment verkocht. Waarom ? Weet ik niet. Toch wel spijt van :grimacing::smile: