G-Shock only III (Deel 3)

Ik heb er een paar moeten hebben voor ik erachter kwam dat dit de beste voor me is (denk ik nu, wie weet over een half jaar).

Mijn groene is net iets spannender dan de standaard zwart met witte indices en leesbaarder dan de zwarte stealth. De gele en doorzichtige waren leuk maar dat draag ik dan toch niet echt. En ik hou wel van wijzers.

7 likes

Haha idd, een half jaar is lang en er kan vanalles nieuw binnenkomen of uitgaan. Ik denk dat ik voor de GA-2100BCE ga, het kleine positieve display heeft wel iets en die band lijkt me ook wel wat. Goh, ik bedenk me net dat ik 2 weken geleden nog zei dat ik niks meer zou kopen. Ik hou me nog ff in dan :smile:

1 like

Waarom ga je dan niet voor de Bluetooth/solar versie hiervan, te veel kleur?

10 likes

Hier de mijne.

15 likes

11 likes

Ja fantastisch horloge :+1:t2: ben er ook heel blij mee :smiley:

Heb ik naar gekeken maar dat is em net niet, idd de kleurtjes wat me niet erg kan bekoren.

1 like

Ik overweeg om een GBM2100 (stalen kast) aan te schaffen maar voor zover ik kan achterhalen kun je bij dit model niet de dd.mm/mm.dd omzetten. Klopt dat?

Zo irritant dat dat niet bij meer G’s kan. Ik heb al jaren een GW B5600 met bluetooth en module 3461 daar kan het wel bij en dat horloge is veeeeeeeel ouder.

Bij mijn GBD200 kan het ook weer niet.

6 likes

Bij dit model kan het, het is een Multi Date Format en ShockBase zegt; Watches with these function are capable of displaying the date in different formats.

Aha, Hans, dank voor het uitzoeken, pluspuntje er bij om deze G tzt te kopen. Vind die met blauwe wijzerplaat ook erg gaaf maar die is wat minder veelzijdig te dragen en ik heb al genoeg blauw.

1 like

Zo, genoeg stappen vandaag… :ok_hand:

13 likes

Potdorie, dat zijn er nogal wat idd ! Is die een beetje accuraat dan ? Ik had ook een gshock met stappenteller maar als ik er 10 had gezet gaf hij bijvoorbeeld 6 aan. Sloeg nergens op …

Onderstaand horloge, de GAW-100B kwam vandaag eindelijk binnen. Maandag besteld :laughing: Maar hij gaat ook weer retour, best een fors ding nog en dat hoeft van mij niet meer.

5 likes

Ik heb het horloge sinds deze week en heb nog niet echt met het horloge mee geteld. Als ik het getest heb laat ik het je weten.

Vandaag eindelijk zonnig weer dus ook een vrolijk zonnig horloge om!

13 likes

Ik heb deze ook. Hele principe van stappentellen is natuurlijk altijd bij benadering.
Volgens mij is bij dit horloge ook nog eens zo dat er bewust een vertraging in zit voordat er “echt” stappen geteld gaan worden. Dus als je overdreven met je armen aan het zwaaien bent gebeurd er in eerste instantie niks.

Wat wel grappig is, is dat als je hem verbind met de Casio move app hij het aantal stappen omzet in afstand.
Ik heb een standaard rondje dat ik wandel dat ik met afstandmeten.nl een keer heb geplot, bij benadering klopt de afstand wel als ik dat met dit horloge loop.

En met het MIP display is het eigenlijk altijd goed afleesbaar, ook in felle zon.
Voor de rest vind ik het de mogelijkheid tot notificaties met trilfunctie wel handig bij buitenactiviteiten.

2 likes

18 likes

21 likes

Heavy duty veldonderzoek :upside_down_face:

18 likes

Blingbling :heart_eyes:

21 likes

16 likes