G-Shock only III (Deel 3)

Ja, vind hem ook erg tof.

Wil graag de GM-B2100D-1AER er ook nog eens bij hebben.
Zijn alleen wel vrij kostbaar.

De grijze zijn iets moeilijker te vinden

Wel klote dat hij niet meer reageert
 :thinking:
Misschien inderdaad iets mis dan

Bijzondere uitkomst trouwens. Had eigenlijk verwacht dat “mod top” makkelijk zou winnen

Die is ook zeker de moeite. Ik heb zelf de GM-2100CB-3A en de GBD-800-1B (zwart), die vind ik ook nog steeds erg gaaf.

Zelf naar een positive display gemaakt?

1 like

12 likes

Nee hoor origineel

Met originele Casio onderdelen wel. Met replica spul, kan het niet anders dan zuigen.

1 like

Persoonlijk vind ik de kleurstelling van de 1e gele versie vele malen mooier.
Hier samen met een andere hobby, een inmiddels ook vrij zeldzame Martin DM.

10 likes

Oops dacht dat het de B5600 was met omgekeerde display :smiling_face:

2 likes

Sinds een uur mag ik mezelf ook eigenaar van een G-shock noemen, mijn eerste.

GA-B2100CY-1A

En ff opladen, want half leeg en er staat volgens de app een belangrijke update te wachten. :sweat_smile:

15 likes

11 likes

Kwam ik vanmorgen beneden, stond m’n Gshock al op de juiste tijd. Scheelt weer :joy:

5 likes

11 likes

Nou, als nieuweling in dit topic, maar gelijk even een vraag stellen.

Gisteren heb ik dus m’n G-shock binnengekregen. Het is een Tough Solar en hij was reeds half leeg bij ontvangst. Nu las ik dat het best wel lang duurt voordat de batterij weer is opgeladen en ik vroeg mij dan ook af of er snellere manieren zijn.

Heeft iemand toevallig een suggestie of een in gebruik zijnde truc?

Alvast bedankt! :blush:

Volgens mij is de snelste manier hem gewoon met het scherm even vol in de zon te leggen :sunny:.

3 likes

Gelukkig schijnt hij op dit moment volop. :grin:

1 like

Ik hoefde gelukkig vanochtend maar 5 van de 6 goed te zetten! Even de DST uit en klaar :slight_smile:

De GBD-H1000 zag ik vanochtend van 2.59.59 naar 2.00.00 springen :partying_face:

En ondertusen rustig het volgende horloge uitzoeken

8 likes

Dit is mijn Ajax horloge. De originele bezel is rood. Die moet erop als Liverpool speelt.:wink:

14 likes

Had je daar je wekker voor gezet of was je aant nachtbraken :smile: Ik heb er vanmorgen onder genot van een koffie 13 moeten goedzetten, viel mee :+1:t2:

1 like