G-Shock only III (Deel 3)

Ja is een geweldig ding,
Maar dat ze je allemaal wel hé!

1 like

Details geven het weg. “Fine resin cushioning” staat verkeerd om, het rode rondje om de B is te dik en de D uitlijning is niet lekker.

Gr, Vigorelli

Heeeel benieuwd!!!

1 like

Ik snap dan niet zo goed wat dit op HF moet? Het is gewoon nep, replica, fake, etc.

Bij mij is er ook nog iets speciaals onderweg :innocent:

Ging ook een tijdje stoppen met kopen… :rofl:
Ruggengraat is hier ook verdwenen :laughing:

1 like

Toffe mod. Heb de titanium ook onderweg. Ben benieuwd

Poeh wat een prachtige G-Shock is dat ook zeg. :heart_eyes: :fire:

Zou die alleen niet meer als beater durven te dragen.

Ook voor een 5610u?

Ik vind hem echt zeer geslaagd en hij draagt goed. Maar de zwarte coating begint al wel een krassen te vertonen op de bezel en band.

Ach ja, part of the charm en ik doe er vanalles mee. Daar is een G-Shock voor gemaakt.

Ja ook voor de 5610u.
Wel even getwijfeld omdat je toch nagenoeg hetzelfde bedrag uitgeeft voor een mod maar volgens vele recensies meer dan waard

Ik ook ! Tig foto’s en filmpjes bekeken en toen de aanbieding kwam gelijk toegeslagen. Ik was sowieso van plan deze te kopen maar pas in januari ofzo maar nu komt hij mooi eerder :muscle:t2:

Gelukkig ben ik alleen :laughing: Wat komt er dan ?

Een 40th anniversary recrystallized :innocent:

2 likes

Superdik :star_struck: Benieuwd naar de foto’s :grinning:

1 like

Zit eigenlijk met het beetje gevoel. Maar denk gewoon omdat hij zo nieuw is nu.
Eens ik hem gewoon ben is het toch de bedoeling dat ik hem als beater Ga gebruiken

Ik was er eerder ook al verbaasd over.

Gr, Vigorelli

1 like

Snap ik, geniet van je mod als die binnen is maar zou geen foto’s plaatsen hier want anders wordt die weg geflagged.

Goedemorgen!

21 likes

Hallo :wave:t2:

12 likes

22 likes

Binnen mijn collectie zijn er Casioaks die komen en Casioaks die gaan. Maar voor deze Casioak zal er altijd een plekje bestaan. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Rijmelarij ten top :ok_hand:t2: leuke Casioak !

1 like