G-Shock only III (Deel 3)

DW-6600 at work😎

9 likes

8 likes

Nou je het zegt zie ik het ook… Maar je betaald ook niet de hoofdprijs voor deze.

De fakes zijn ondertussen ook beter geworden, ik zou niet alleen op de foto’s vertrouwen,
die kunnen ook gewoon van het net gepikt zijn.

Zelf afhalen of een tagged foto met complete set incl aankoop factuur vragen.

Ziet er leuk uit

https://www.g-central.com/g-shock-urban-utility-series-with-dw-5610uu-and-ga-b2100luu/

7 likes

Leuke dingen idd, de GA-B2100LUU-5A kan me het meest behagen :ok_hand:

3 likes

Same

1 like

Goedemorgen Kokomo beach!

22 likes

En eentje onder water. Kan ie best hebben die nieuwe Casio van me. :grimacing::sunglasses:

Ow ja, en geen last van condens!

17 likes

Mooi plekske!

Weet iemand nog een goede aanbieding voor een stalen vierkante? Een gmw-b5000…

Liefst een zilveren… of moet ik wachten op black friday?

2 likes

14 likes

Ooohja, BF komt er weer aan :smile::drooling_face:

3 likes

Hoe heb je dat getest?

1 like

Ik heb na het zwemmen m’n Gshock in een glas met een flink stuk kouder zoetwater gelegd om het zout eraf te spoelen.

Niet echt getest dus, maar bovenstaande bevat volgens mij wel (denk ik) de perfecte condities om condens te creëren. Warme vochtige lucht dat ineens koud wordt en nergens kan ontsnappen en zich alleen kan settelen op bijvoorbeeld een raam of spiegel… Of glaasje van een horloge…

2 likes

Hmmm oke dat is wel goed om te weten ja. nja de meeste mensen ervaren het door bijvoorbeeld te douchen, of nadat ze in een jacuzzi hebben gezeten, opeens buiten in de kou gaan lopen. dat is toch net wat warmer dan buiten zwemmen.

1 like

Dat sowieso! Maar het gaat volgens mij alleen om het kantelpunt waarbij “gas” in dit geval vochtige lucht opwarmt, verdampt, weer koelt en weer vloeibaar wordt, maar nergens anders heen kan, anders dan zich settelen op een oppervlak.

Ik zie het toevallig net bij m’n buurman z’n bril gebeuren. Hij komt het balkon op en zijn bril beslaat gelijk. :joy:

1 like

Pieuw !

17 likes

Vandaag ook weer 2 nieuwtjes aan de collectie toegevoegd :innocent:

De solar voorzien van een nieuwe batterij, en hupla… It’s alive :heart_eyes:
OH ja en ook nog FF een poetsbeurt uiteraard :blush:

Btw, morgen zal ik wss mijn GRAIL g-shock mogen ontvangen…
Dus ben heeeeel zenuwachtig en benieuwd :smiling_face:

14 likes

Je kunt nog een keer een test doen door eerst lekker te zwemmen, dan het horloge in de zon leggen en daarna een druppel koud water op het glas leggen. Dan koelt de lucht aan de binnenkant exact daar af en als daar vocht in zit, komt precies daar een condens vlekje. :slightly_smiling_face:

Of gewoon nix doen en onbezorgd vakantie vieren kan natuurlijk ook, het is immers een G-Shock. :tada::partying_face:

5 likes

Poeh, daar zat zeker nog genoeg dna op en in, waarmee je minstens 1 persoon zou kunnen klonen, of niet?

Wel mooi dat je dit allemaal zelf kunt doen.

Veel draagplezier, straks als ze weer DNA FREE zijn!

1 like