G-Shock only III (Deel 3)

Dat is gewoon het beste. :crazy_face::grimacing:

1 like

Goedemorgen!

14 likes

Grooooeeen :green_circle::green_circle::green_circle:

Spanning stijgt !! :smile:

22 likes

Dik hoor!

1 like

Wow! Dat is echt een hele mooie!

Welk model is dit?

1 like

Dank !! De GM-2110D-3A:grin:

1 like

M’n vrouwtje heeft het pakketje al in ontvangst genomen :rofl:
Nu wachten tot ik vanavond thuis ben :grimacing:
Idd spannend :grimacing:

3 likes

Ik heb Groen ook nog op 'm lijstje staan. :sweat_smile:

Ik heb Groen ook nog op 'm lijstje staan, maar dat was in principe geen Casio. :sweat_smile:

Leuk detail voor de gamers onder ons, een square G op het beginscherm van de nieuwe Call of Duty.

En voor wie dacht dat een negative display lastig was om af te lezen, zit er tape over het display :joy: :+1:

6 likes

Longiness ?
Rolex ?
Tudor ?
Addiesdive ?

Deed ik in het leger ook altijd :laughing: beetje defensietape erop en de oorlog kon beginnen :smile:

2 likes

Wel handig tegen schitteringen van het glas, als je diep achter vijandelijke linies zit :upside_down_face:

1 like

Precies ! Jij snapt het :sunglasses:

1 like

Ik zag deze voorbijkomen op MP.

Misschien leuk voor iemand? Zitten denk ik alleen geen steuntjes/houders voor je horloges bij…

1 like

Ik weet het nog niet :sweat_smile:. Wel net deze omgehad in een zwaar beveiligde horloge winkel op Curaçao.

4 likes

Thanks voor de tip. De houders hiervoor heb ik al wel, de mooie display kan ik altijd een gooi naar doen :slight_smile:

1 like

Poah das een beste unit ! Gaaf ding :ok_hand:t2::ok_hand:t2: kost dat ?

1 like

20.5 :sweat_smile:

4mm dik en highest grade Titanium

1 like

Ok en doooorrrrrrr :smile: Nee hoor, ik vind het echt een gaaf ding, wel vaker fotos gezien maar nog niet in het echt. Mocht ik ooit puisant rijk worden dan moet ie maar komen :smirk:

1 like

Ja, hij is echt heel “dik”.

Maar goed…

Met Casio G-Shock!

1 like