Goedemiddag
Ik zie jullie continu met die stalen CasiOaks en 5000tjes. Daar word ik hebberig van.
Noch so ein tuup!
Uitloggen!!
En als je toch wil doorzetten, zul je er geen spijt van krijgen .
Kijk maar goed uit , precies de val waar ik ook ben ingelopen
Even een mooie G-shock square voor de vakantie, is nu het horloge wat ik 80% van de week om heb
Jajaja, jullie kunnen me nog wel meer wijsmaken, daar ben ik toch zelf bij?!?!?!
Schreef ik, terwijl ik ondertussen meerdere tabbladen met G-shocks heb open staan.
Dat kan ik begrijpen, heb zelf een LE Antarctic liggen maar die verkoop ik niet.
Eens. Heb daar ook een LE van en overal al uitverkocht. Analoge versie leest ook sneller af als digitaal.
Ben benieuwd
Vandaag schoot me te binnen dat ik nog ergens een Gshock had moeten hebben liggen. En na wat zoeken, tada
Nieuwe batterijtje erin en loopt weer keurig.
Een DW6600CC, gekocht in NY ergens rond 2009/2010 tegen hele scherpe dollarkoers
Staat top
Dat is zeker een gave combi zo!
Ben eigenlijk fan van staal maar dit staat erg fraai!
Zeer mooi!
Heel mooi!
Vind hem oprecht mooi, snap niet dat ze in zo’n premium model (metal) dan geen solar en Bluetooth toevoegen
Deze heeft dat dan weer wel
Dat is exact datgene wat ik ook persé wilde toen ik er 1 besloot te kopen. Overigens ook bij een volgende.
Geen solar is wel een gemiste kans idd maar Bluetooth hoeft op geen enkel horloge van mij
Is voor mij slechts om automatisch de tijd goed te laten zetten. Maar ik heb begrepen dat een horloge met multiband 6 dat zelf doet. Dus dat zou dan ook prima zijn ipv BT.
Nee daar heb je gelijk in, ruil dat dan maar om met multiband 6 ontvanger