Tijdje geleden via het forum overgenomen. Een fijne en simpele G-Shock die hier veel draagtijd krijgt.
Hij is binnen!
Minder grotesk dan verwacht. De kleuren zijn prachtig. Toch durf ik de stickers nog niet te verwijderen…. Niet omdat ik m niet leuk vind maar het prijskaartje is toch wel flink, althans je ziet de prijs er niet vanaf.
Kans is 90% dat ik m hou schat ik nu in.
Nou, zou het?
Wat een gaaf bakbeest zeg!
Supergaaf!
Super horloge!
Meer foto’s!!
Meer foto’s zal ik nemen zodra ik de stickers heb verwijderd.
Heb alvast wel even geprobeerd om Bluetooth-connectie te maken maar dat is nog helemaal niet zo makkelijk. Van ongeveer 50 keer proberen is het me slechts 1 keer kortstondig gelukt. Daardoor is in ieder geval de tijd correct gezet, want die stond een uur verkeerd.
Raar probleem met mijn Rangemaster. Sinds de vlucht van Suriname naar Nederland laad hij niet meer op aan de USB lader. In de vensterbank is hij wel van 1 naar 2 streepjes gegaan. Dus blijkbaar laad hij ergens wel maar niet volledig. Waarom hij aan de USB niet laad is mij een raadsel.
Ja die app heb ik. Horloge is ook toegevoegd. Maar connectie maken met Bluetooth is me dus nog maar 1 keer kortstondig gelukt.
Zeer vreemd, er nog andere Apps
Misshien zijn die beter voor uw horloge.
Maandag komt ie binnen. Ook de groene.
Misschien een usb-kabelbreukje?
Absoluut dankbaar voor het meedenken. Inderdaad met een andere kabel ligt ie nu te laden. Thnx!!!
Goed om te horen
Nice !! Ga je geen spijt van krijgen van een forumlid gekocht trouwens ?
De G5600BG-1
Gaaf!