G-Shock only III (Deel 3)

De band krijgt mij van echt een 10. Super zacht.

“bezel and band that make the most of resin scraps left over from the manufacture of other bands and bezels. Waste resin in classic G-SHOCK red and yellow is powdered and kneaded in a matte black base to create a unique, subtly colorful pattern”

1 like

Yes sir

1 like

Ik zag hem in het verkocht topic, was een snelle deal :smile:

1 like

Te lang twijfelen is vragen om mis te grijpen.

1 like

Vandaag deze weer eens :ok_hand:t2:

16 likes

Ook hier weer gewoon om de pols :smiley:

14 likes

Heren, een vraagje…

Om m’n solar batterij op te laden, moet ik het horloge dan in spaarstand zetten?

Ik heb hem namelijk al de hele week op Curaçao laten opladen en sinds ik terug ben op de vensterbank, maar hij blijft maar op 2 streepjes staan.

Alvast bedankt voor de reacties.

Leg mijn G-Shocks gewoon in de zon hoe ik hem pak, dus niks spaarstand.
Als ze erg leeg zijn kan het wel even duren eer hij volledig opgeladen is.

1 like

Hij geeft toch alleen L, M of H aan? Niets met streepjes toch op de jouwe?

1 like

Het gaat erom dat de app zegt dat ik een software update moet doen, maar dat kan alleen met een volle batterij.

Dat klopt, op het horloge zelf. In de app geeft hij aan hoe vol de batterij is.

1 like

Ik weet niet hoe oud jouw G-Shock is en of de capacitor nog in orde is maar normaal gesproken neemt het systeempje denk ik vrij langzaam energie op. Dan kun je hem in de zon leggen maar als het opnemen intern begrensd is, helpt dat niet veel. :thinking: Gewoon rustig wachten, de volstand komt normaal gesproken vanzelf. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb hem sinds 28 oktober en is nieuw aangeschaft.

1 like

Gewoon licht geven en nog even rustig wachten, komt wel goed denk ik. :tada:

1 like

Dank u en allen voor de feedback!

1 like

Heb bij mij gemerkt dat voor het laden toch wel aardig de zon moet schijnen en het best aardig lang duurt voor de batterij weer helemaal vol zit.

Ik zou het inderdaad even aankijken de komende tijd.

1 like

Ik laat hem voorlopig wel voor het raam liggen. Thanks!

1 like

Met een raam ertussen duurt het volgens mij 6x zolang als dat je hem buiten in de zon legt. Zal even kijken of ik dat plaatje nog kan vinden.

IMG_6126

6 likes

Aaah, top!

Ik zou hem ook onder een nagellamp van m’n dochter kunnen leggen. Ben alleen bang dat ie dan te warm wordt.

Ik zal hem morgen in ieder geval even buiten leggen.

Klopt precies.

Gewoon lekker buiten in het zonnetje leggen (moet ie wel schijnen) dan gaat het veel sneller dan achter het raam!

2 likes

Twijfel heel erg om nog een metalen G-Shock toe te voegen, het jeukt, maar heb nu al teveel om te dragen :joy: :cry:

17 likes